Slimme meter overzicht ontvang ik niet | Eneco Community
beantwoord

Slimme meter overzicht ontvang ik niet

• 1 december 2018
  • 7 reacties
  • 287 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 5 reacties
ik heb sinds deze zomer een slimme meter.

Een tweede voordeel van de slimme meter is dat u elke maand een verbruiksoverzicht krijgt via uw energieleverancier. Energieleveranciers zijn verplicht u dit overzicht te versturen als u een slimme meter heeft. Met dit overzicht heeft u regelmatig inzicht in uw energieverbruik.

Waarom krijg ik deze niet?. meter is aangemeld en toestemming is akkoord binnen mijn Eneco.
icon

Beste antwoord door Erica 2 december 2018, 11:26

@Mars. goed dat je deze vraag stelt. Ik heb wat zaken voor jou nagekeken en zie inderdaad dat je, onterecht, geen maandelijks overzicht ontvangt met inzichten in je verbruik en kosten. Sorry! Ik heb een verzoek ingediend dit na te kijken en als nog toe te sturen. Graag een laatste restje geduld nog 🙂
Bekijk origineel

7 Reacties

Kan je op Mijn Eneco wel je dag verbruik zien?
Dus komen de meterstandenbwel binnen?
Ja die zijn zichtbaar voor mij, maar op dit moment tot 27-11-2018.
maar alleen de maand oktober. in het maand overzicht.
wel de weken en uren
Oké dan komen de standen dus kennelijk wel binnen.
Dan valt jouw issue wellicht ook onder de storing die op Mijn Eneco heerst.
okay, maar ik krijg niet elke maand een overzicht van Eneco op de mail, ik moet het dus zelf van mijn Eneco halen?
okay, maar ik krijg niet elke maand een overzicht van Eneco op de mail, ik moet het dus zelf van mijn Eneco halen?
Of dat steeds is weet ik niet.
Morgen zal er een moderator wel weer online komen, die kan beoordelen of jouw issue ook "onder" de storing valt.
Reputatie 5
Badge +5
@Mars. goed dat je deze vraag stelt. Ik heb wat zaken voor jou nagekeken en zie inderdaad dat je, onterecht, geen maandelijks overzicht ontvangt met inzichten in je verbruik en kosten. Sorry! Ik heb een verzoek ingediend dit na te kijken en als nog toe te sturen. Graag een laatste restje geduld nog 🙂
Okay @Erica bedankt voor het nakijken we gaan het even afwachten.

Reageer