Pushen ingeschat verbruik | Eneco Community
beantwoord

Pushen ingeschat verbruik

Reputatie 1
Badge
  • Energiekeling (level 11)
  • 66 reacties
Goede dag,

Mijn ingeschatte verbruik voor stroom in toon komt niet overeen met de werkelijkheid. Zouden de juiste gegevens gepushed kunnen worden?

Bij voorbaat dank,
Serge
icon

Beste antwoord door Folkert 6 april 2016, 12:36

@Dekster

Ja dat is mijn fout sorry, ik heb 0 verbruiken naar je Toon gepushed alleen kan Toon daar niet mee omgaan. Ik heb nu voor elk telwerk 1 kWh ingevoerd, nu zou het wel op de juiste manier aan moeten komen. Het wijkt alleen 2 kWh af nu.
Bekijk origineel

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Dekster

Welk verbruik wil je dat we pushen naar je Toon, wat betreft elektra?
Reputatie 1
Badge
Goede dag Folkert,

2080 KWh zou mooi zijn. dit ligt in lijn met mijn werkelijke gebruik (wat afgelopen jaar 2110 KWh was zonder aftrek van teruglevering).

met vriendelijke groeten,

Serge
Reputatie 7
Badge +6
@Dekster

Zoals ik nu kan zien is het verbruik dat onlangs naar je Toon gestuurd is 2129, komt dat overeen met wat je nu in Toon ziet staan? Ik wil dit best aanpassen naar 2080, wil dit alleen voor de zekerheid even controleren 😉
Reputatie 1
Badge
Goede dag Folkert,

op dit moment zie ik een geschat verbruik van 4209 en een geschatte opbrengst van 2080. het verschil is wel de 2129 waar jij het over hebt maar een verbruik van 4209 is gezien mijn laatste jaarnota's niet realistisch ( verbruik 2014 van 2126 en verbruik 2015 van 2110)

gr.

Serge
Reputatie 7
Badge +6
@Dekster

De opwek plus het door ons ingeschatte verbruik is op dit moment hetgeen je aan ons betaald. Dit is te hoog als ik je verhaal zo lees, maar dit is wel hetgeen je mag verbruiken, aangezien je hier momenteel voor betaalt. Ik kan de inschatting aanpassen naar 0 kWh, en kan zorgen dat je hetzelfde blijft betalen door de inschatting gas te verhogen, of ik kan gewoon een standaardverhoging in het systeem zetten. Wanneer ik een standaardverhoging in het systeem zet houdt Toon daar geen rekening mee.
Reputatie 1
Badge
goede dag @Folkert,

graag zou ik hetzelfde blijven betalen maar wel de reële gegevens in Toon zien.
graag dan ook als een standaard verhoging verwerken zodat Toon geen rekening houd met mijn extra betaling en ik wel kan monitoren of ik op lijn loop met het verwachtte verbruik.

bvd.

Serge
Reputatie 1
Badge
Goede dag @folkert ,
Ik zie op mijn.eneco.nl dat de gegevens zijn aangepast. Helaas zijn deze gegevens niet (of niet goed) naar mijn toon gepushed. Gelieve dit nog te realiseren.

BVD.

Serge
Reputatie 7
Badge +6
@Dekster

Ja dat is mijn fout sorry, ik heb 0 verbruiken naar je Toon gepushed alleen kan Toon daar niet mee omgaan. Ik heb nu voor elk telwerk 1 kWh ingevoerd, nu zou het wel op de juiste manier aan moeten komen. Het wijkt alleen 2 kWh af nu.
Reputatie 1
Badge
@folkert ,

hartelijk dank. ik zal het vanavond checken en je berichten of het gelukt is.

gr.

Serge
Reputatie 1
Badge
@folkert ,

Het is helemaal goed.
Hartelijk dank.

Gr. Serge
Reputatie 2
Badge
Goedenmorgen mijn verbruik klopt niet zou u deze opnieuw naar Toon kunnen pushen
Reputatie 6
Badge +1
@J.A.M. Hendriks

Ik heb het ingeschatte verbruik naar Toon gepushed. Dit is binnen 24 uur zichtbaar.

Groeten, Tina

Reageer