Post vorige bewoner | Eneco Community
beantwoord

Post vorige bewoner

• 12 april 2015
  • 6 reacties
  • 936 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 4 reacties
Ik ontvang nog steeds post van de vorige bewoner.
Wij wonen inmiddels al 7 jaar op dit adres en ik heb ook herhaaldelijk aangegeven dat deze persoon NIET meer op dit adres woont.
Helaas nooit een reactie op mogen ontvangen en blijkbaar wordt het ook niet verwerkt/aangepast in het systeem!
Zouden jullie dit z.s.m. aan kunnen passen zodat wij niet iedere keer post retour hoeven te sturen?
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 14 april 2015, 10:03

Hoi Sabine,

Hartelijk bedankt voor je vraag en goed dat je de weg naar onze Community hebt gevonden. Heel vervelend dat je nog steeds post van een oude bewoner blijft ontvangen. Gaat het dan om reclame of ook officiële brieven? Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat er geen post meer wordt gestuurd naar dat adres. Excuses voor het ongemak.

Groet Martijn
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Sabine,

Hartelijk bedankt voor je vraag en goed dat je de weg naar onze Community hebt gevonden. Heel vervelend dat je nog steeds post van een oude bewoner blijft ontvangen. Gaat het dan om reclame of ook officiële brieven? Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat er geen post meer wordt gestuurd naar dat adres. Excuses voor het ongemak.

Groet Martijn
Ik maak de post niet open aangezien het niet aan ons is geadresseerd.
Wel kan ik bij de laatste brief zien dat het om een onderhoudsafspraak gaat.
Reputatie 4
Badge
Hoi Sabine, begrijp ik, maar reclame-uitingen vallen vaak eenvoudig te onderscheiden. Maar je helpt mij wel met deze info, want ik vermoed dat de post inderdaad afkomstig is van het Installatiebedrijf aangezien verder alles goed aangepast is. Ik ga het doorgeven aan het Installatiebedrijf.

Groet Martijn
Heel erg bedankt!
Reputatie 4
Badge
Hoi Sabine,

Het is opgelost hoor, de adresgegevens van de vorige bewoner stonden inderdaad nog in hun administratie. Fijne lentedag gewenst.

Groet Martijn
Dankjewel! En ook nog een fijne dag gewenst.
Groet Sabine

Reageer