Over meterstanden doorgeven | Eneco Community
vraag

Over meterstanden doorgeven

  • 7 februari 2019
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Beste Eneco, *klantnummer verwijderd door moderator*
Ik heb kaart met herinnering van mijn vader
*adresgegevens verwijderd door moderator*
Mijn vader woont daar nog niet pas in april.
We kunnen niet meterstanden nakijken .
Kunt u inschatten voor 2019?
Dan betaalt mijn vader, graag met automatische incasso.
Ik kreeg brief van stedin dat ze het zeggen geen contract met een energie leverancier bekend was ik verbaasd over .
Ik wil aansluiten van Eneco voor gas en elektriciteit!
Ik kan niet horen ,
Met vriendelijke groet,
*e-mailadres verwijderd door moderator*

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +5
@Barbara Otten hartelijk dank voor je bericht en welkom op het forum van Eneco. Allereerst adviseer ik je om in de toekomst bij gebruik van het forum geen persoonsgegevens meer te delen openbaar. Dit ter bescherming van de privacy. Daarom heb ik dit nu verwijderd.

Wanneer ik het doorgegeven klantnummer nakijk zie ik dat de levering op dit adres is gestopt per 22-01-2019. Wij hebben om die reden dan ook niet gevraagd om meterstanden door te geven. Mochten hier onduidelijkheid over zijn is het advies om dit telefonisch bespreekbaar te maken met ons. Die route kan het beste bewandeld worden omdat de expertise rondom het sluiten van contracten daar belegd is. Het telefoonnummer is 088 - 8 955 955 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten).

Reageer