Oude gasmeter vervangen, verkeerde eindstanden doorgegeven door Eneco | Eneco Community
vraag

Oude gasmeter vervangen, verkeerde eindstanden doorgegeven door Eneco

• 11 januari 2016
  • 12 reacties
  • 1067 Bekeken

Heb deze vraag ook middels het contactformulier gesteld 5 dgn geleden, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Vandaar dat ik het via het forum probeer.

Op 16 december is bij mij de oude gasmeter vervangen door een slimme meter. Nu krijg ik de standen door van de oude meter en deze komen niet overeen met de foto die ik gemaakt heb na plaatsing. Volgens jullie is de eindstand 53738 en ik heb op 16 dec een foto gemaakt van eindstand 53346. Het verschil is 392m3. Volgens jullie is de gegeven stand op 29 december 2015 opgenomen, maar als ik mijn nieuwe gasmeter bekijk en deze is gestart op 0 dan staat deze op 04-01-2016 slechts op 81,298.

Graag de standen aanpassen naar de juiste stand. Ik heb van beide foto's gemaakt ter bewijs en de installateur heeft dezelfde foto's gemaakt tijdens plaatsing.

12 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Michiel,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat wij zojuist ook op je e-mail hebben gereageerd, met het verzoek om de foto's naar ons toe te mailen.
Wij zien je bericht graag tegemoet zodat we het verder op kunnen pakken.

Groet, Kelly
Hallo Kelly,

Toevallig de berichten elkaar gekruist zie ik :)
Heb de foto gestuurd via de mail.

Alvast bedankt
Beste Kelly,

Is er al wat duidelijk betreffende mijn juiste meterstanden? 8dgn geleden de foto verstuurd, maar nog niks vernomen. Hoor graag als dit is veranderd.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Michiel,

Naar aanleiding van jouw e-mail, is de correctie verder aangevraagd. Deze is nu in behandeling. Zodra er meer bekend is, hoor je van ons. Nog heel even geduld dus ;)

Groet,
Mike
Hallo Michiel,

Naar aanleiding van jouw e-mail, is de correctie verder aangevraagd. Deze is nu in behandeling. Zodra er meer bekend is, hoor je van ons. Nog heel even geduld dus ;)

Groet,
Mike

We zijn ruim een maand verder en heb nog steeds niks vernomen. Zijn de juiste standen al doorgevoerd? Want in Mijn Eneco staan nog steeds de verkeerde standen.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Michiel,

Bedankt voor je bericht hierover! Al op 11 januari heeft de klantenservice een correctie voor je aangevraagd. Helaas is deze nog niet verschenen. Excuses voor het lange wachten. Ik ga hier achteraan en informeer je naar verwachting nog deze week!

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
Beste Michiel29,

Excuus voor de latere reactie. Het correctieverzoek is al in behandeling genomen op 8 maart. De correctie verloopt ook via de netbeheerder, waardoor het iets langer duurt. Gemiddeld 4-6 weken. We hopen halverwege/eind april de correctie te hebben gemaakt.
Kelly,

Is er al een update over de verwerking van deze case? Mijn jaarafrekening komt met twee maanden en ik wil natuurlijk niet door jullie fout een te hoge rekening krijgen.
Reputatie 5
Badge +3
Goedemorgen Michiel,

Terechte vraag, ik ga voor je informeren.
Ik heb van U de meterstanden van de oude electrometer gekregen per e-mail, deze kloppen niet met de standen welke mij door Stedin zijn gegeven en door mij gecontroleerd en getekend.
Reeds eerder doorgegeven aan uw klantencervice.
Vr gr R A vd Horst
klant nr **********
Reputatie 7
Badge +6
Beste R.A. van der Horst,

Welkom op de community! Is het mogelijk deze bon te mailen naar forum@eneco.com dan neem ik het in behandeling, ik kan hier helaas geen aantekening van vinden van een collega.

Groet,

Folkert
Reputatie 5
Badge +3
Kelly,

Is er al een update over de verwerking van deze case? Mijn jaarafrekening komt met twee maanden en ik wil natuurlijk niet door jullie fout een te hoge rekening krijgen.

Michiel, ik heb de terugkoppeling ontvangen dat de correctie is verwerkt. Omstreeks 1 augustus maken we de jaarnota. Hierop zie je de juiste standen terug.

Reageer