Online verbruiks grafiek | Eneco Community
beantwoord

Online verbruiks grafiek

  • 24 februari 2016
  • 4 reacties
  • 379 Bekeken

Beste Eneco,

In juli van 2015 ben ik verhuisd naar mijn huidige woning.
De verhuizing is verder prima verlopen wat betreft de administratie en dergelijke. Maar sinds ik in het nieuw huis woon geeft mijn "mijn eneco" omgeving aan dat er een slimme meter is geactiveert maar dat daar nog geen data voor beschikbaar is.

Wij hebben verder geen Toon of iets in die richting het is een ATAG thermostaat met een een ATAG Ketel.
Ik zou niet eens weten of deze überhaupt wel "slim" is om het zo maar even te noemen.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door VincentN 24 februari 2016, 15:28

@P.R.D. van Zadel

Welkom op onze Community!

Ik heb je gegevens bekeken en kan de data gewoon terugzien.
Kijk jij naar Mijn Eneco op de app of de webversie?

Op de webversie zie ik namelijk verbruik.
Wellicht is het een optie als je de app gebruikt om deze even opnieuw te installeren. Dat kan helpen!
Bekijk origineel

4 Reacties

De slimheid van je Atag thermostaat is niet van belang.
Het uitlezen van je slimme meters in de meterkast wel.
Je netbeheerder leest die verbruiksdata en meterstanden uit en Eneco kan dan met jouw toestemming die data ophalen.

Als je die slimme meters bij Mijn Eneco hebt geactiveerd, dan is er wellicht een probleem met de uitlezing.
Dan zou je contact moeten opnemen met je Netwerkbeheerder.
Reputatie 5
Badge +2
@P.R.D. van Zadel

Welkom op onze Community!

Ik heb je gegevens bekeken en kan de data gewoon terugzien.
Kijk jij naar Mijn Eneco op de app of de webversie?

Op de webversie zie ik namelijk verbruik.
Wellicht is het een optie als je de app gebruikt om deze even opnieuw te installeren. Dat kan helpen!
Bijzonder dat ik dit probleem al maanden had op de webversie en nu doen ze het inderdaad gewoon.

De bijgevoegde screenshot was een screenshot van vandaag.

Bij deze opgelost dan 🙂
Gelukkig maar dat alles is opgelost!

Reageer