onbegrijpelijk gebruiksoverzicht | Eneco Community
vraag

onbegrijpelijk gebruiksoverzicht

• 22 november 2012
  • 0 reacties
  • 274 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 678 reacties
Beste klantenservice,

U stuurt mij dit gebruiksoverzicht per mail:

__________________________________________________________________________________

Geachte mevrouw, heer,

Hieronder ziet u hoeveel energie u heeft verbruikt in de periode van 01-09-2012 tot 01-11-2012 op het adres ..............

Product Deze periode Deze periode
vorig jaar Verbruik van
anderen
Elektriciteit
normaal tarief 3 kWh kWh 476 kWh
Gas 3 m3 m3 79 m3
Het verbruik van anderen is gebaseerd op alle klanten van Eneco met dezelfde postcode in deze periode.

Uw verbruik wordt 6 keer per jaar aan Eneco doorgegeven ten behoeve van dit bericht.

De kosten van uw energieverbruik in deze periode
• Dit overzicht is geen energienota, maar biedt u inzicht in de variabele kosten van uw energieverbruik per 2 maanden.
• Uw termijnbedrag is een gemiddelde over een heel jaar en houdt tevens rekening met vaste kosten en overige producten van Eneco.
• Op uw jaarnota worden naast verbruikskosten ook andere kosten in rekening gebracht.
Product Prijs per
eenheid1 Variabele
kosten2
Elektriciteit
normaal tarief € 0,23374 € 0,70
Gas € 0,68825 € 2,06

Meer inzicht in uw verbruik en energienota's
Wilt u meer inzicht in uw dagelijks verbruik en uw energienota's, meldt u dan aan voor Mijn Eneco en activeer uw slimme meter.
Naar Mijn Eneco

Met vriendelijke groet
Eneco

Ziet U staan dat ik van 1-9-2012 tot 1-11-2012 3kWh en 3m3 verbruikt heb?

Ik ga ervoor als dat op mijn jaarrekening komt te staan, maar denkt U ook niet dat er een foutje gemaakt wordt?

Bovendien zal het wel een standaard brief zijn want ik heb mij al aangemeld op "Mijn Eneco" en ook mijn slimme meter geactiveerd.

Helaas heb ik niets aan een overzicht dat niet klopt.

Graag uitleg.

Met energieke groet,

Stansat

0 reacties

Nog geen reacties, wees de eerste die reageert!

Reageer