Nog geen opname kenmerk ontvangen voor het doorgeven van de meterstanden | Eneco Community
beantwoord

Nog geen opname kenmerk ontvangen voor het doorgeven van de meterstanden

• 31 december 2014
  • 4 reacties
  • 463 Bekeken

Graag zou ik voor twee adressen de meterstanden doorgeven, echter heb ik maar voor 1 adres een opname kenmerk ontvangen. Voor dit adres heb ik de meterstanden dan ook netjes kunnen doorgeven, echter voor het tweede adres kan dit nog niet. Wanneer krijg ik daar bericht over?
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 2 januari 2015, 09:51

Ah, precies andersom dus. Ik heb het nog even nagekeken, maar voor je huidige adres ontvang je de jaarnota pas in augustus, dus tegen die tijd krijgen je een meterstandenkaart. Nu hoef je dus nog geen standen door te geven.

Groet Martijn
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 4
Badge
Beste Wwubben,

Hartelijk welkom op ons forum en bedankt voor je bericht. Onder jouw klantnummer zie ik maar een actieve aansluiting en hebben we dus ook maar 1 meterstandenkaart met betrekking tot de jaarnota verstuurd. Er staat nog wel een ander andres vermeld, maar daarvoor ben je per 30-12-2014 afgemeld. Uiteraard hebben we hier ook standen voor nodig, vervelend dan ook dat je geen meterstandenverhuiskaart hebt ontvangen. Ik verzoek je vriendelijk de standen hiervoor via deze weg aan mij door te geven, dan verwerk ik ze voor je.

Groet Martijn
Beste martijn,
Bedankt voor je reactie. Ik heb voor het afgemelde adres de meterstanden wel kunnen doorgeven hiervoor had ik een meterstandenverhuiskaart ontvangen. Echter voor de nu nog actieve aansluiting heb ik geen opnamekenmerk ontvangen. Is het mogelijk deze alsnog te ontvangen?
Reputatie 4
Badge
Ah, precies andersom dus. Ik heb het nog even nagekeken, maar voor je huidige adres ontvang je de jaarnota pas in augustus, dus tegen die tijd krijgen je een meterstandenkaart. Nu hoef je dus nog geen standen door te geven.

Groet Martijn
Hoi Martijn,

Oke helemaal goed dan is het mij duidelijk bedankt voor de snelle reactie.
Groet Wendy

Reageer