Nog geen meterstandenkaart ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Nog geen meterstandenkaart ontvangen

• 16 december 2012
  • 2 reacties
  • 657 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Ik heb nog steeds geen meteropnamekaart ontvangen,terwijl ik vorig jaar al 8 December de standen doorgegeven heb.
icon

Beste antwoord door Kelly 17 december 2012, 09:06

@Margo,

Welkom op ons forum. Omstreeks 23 december 2012 ontvang je de meterstandenkaart van ons. We maken de jaarnota omstreeks 8 januari 2013.

Hou het even in de gaten, heb je rond 23 december 2012 nog geen kaart gezien, stuur de standen dan naar mij via een privé bericht, dan verwerk ik ze voor je.

Groet, Kelly

PS: Ik heb je bericht verplaatst naar het topic 'Servicevragen' en de titel aangepast zodat deze beter aansluit bij je vraag.
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 3
Badge
Beste Margo,

Welkom op het forum. Er zijn al meerdere topics geopend met jou vraag waarin ik verwijs na een aantal mogelijkheden. Ik zal ze nog evne benoemen.

Op "mijn eneco" is zichtbaar wanneer de jaarnota van 2012 verwacht wordt.  Of in dit geval al voor 2013. Dat kan ik niet voor je zien. Als deze datum zichbaar is kan je zelf inschatten of je de kaart al in huis zou moeten hebben.

Indien deze datum op "mijn eneco" niet zichtbaar is heb je grote kans dat de jaarnota al wordt opgemaakt op korte termijn. Dan heb je dus ook kans dat je standen geschat worden. Als je vermoed dat dit gebeurd zou ik bijvoorbeeld vanavond je standen opnemen voor STROOM & GAS en deze morgen doorbellen naar ENECO en je NETBEHEERDER. Dan weet je zeker dat deze standen gebruikt gaan worden. Indien het niet meer mogelijk is kan misschien door het doorgeven een herberekening gemaakt worden.

Gr. Jeroen
Reputatie 5
Badge +3
@Margo,

Welkom op ons forum. Omstreeks 23 december 2012 ontvang je de meterstandenkaart van ons. We maken de jaarnota omstreeks 8 januari 2013.

Hou het even in de gaten, heb je rond 23 december 2012 nog geen kaart gezien, stuur de standen dan naar mij via een privé bericht, dan verwerk ik ze voor je.

Groet, Kelly

PS: Ik heb je bericht verplaatst naar het topic 'Servicevragen' en de titel aangepast zodat deze beter aansluit bij je vraag.

Reageer