Meterstandenkaart niet ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Meterstandenkaart niet ontvangen

• 22 december 2014
  • 5 reacties
  • 517 Bekeken

Goedemorgen,

Mijn meterstandenkaart heb ik nog niet ontvangen, terwijl de jaarnota over zo'n 3,5 week gepland staat.
Vorig jaar had ik hetzelfde probleem en ontving ik de kaart ook niet. Ik heb toen de standen aan een moderator door moeten geven.

Ik heb mijn spamfolder nagekeken, maar daar staat het bericht ook niet in.

Kan ik de meterstanden weer doorgeven aan een moderator?

Met vriendelijke groet,

Chantal Bogerd
icon

Beste antwoord door Brandje 22 december 2014, 11:45

Hoi Chantal,

Volgens de laatste berichten zendt Eneco maximaal 14 dagen vooraf aan de jaarnota de meterstanden kaart. Ik zou dus nog even 1,5 week afwachten.
Bekijk origineel

5 Reacties

Hoi Chantal,

Volgens de laatste berichten zendt Eneco maximaal 14 dagen vooraf aan de jaarnota de meterstanden kaart. Ik zou dus nog even 1,5 week afwachten.
Ik heb gisteren een email gekregen dat de meterstanden doorgegeven kunnen worden via internet, en gedaan uiteraard. Gemak dient de mens 🙂
Ik heb gisteren een email gekregen dat de meterstanden doorgegeven kunnen worden via internet, en gedaan uiteraard. Gemak dient de mens :)

Daar hebben we het hier ook over, maar wanneer staat jouw jaarnota dan gepland?
Want hier vraagt de ts zich of waarom 3,5 week voor de jaarnota de meterstanden kaart nog niet is ontvangen.
Ik heb gisteren een email gekregen dat de meterstanden doorgegeven kunnen worden via internet, en gedaan uiteraard. Gemak dient de mens :)

Daar hebben we het hier ook over, maar wanneer staat jouw jaarnota dan gepland?
Want hier vraagt de ts zich of waarom 3,5 week voor de jaarnota de meterstanden kaart nog niet is ontvangen.

Mijn jaarnota komt op 6 Januari online in MijnEneco en enkele dagen later als ik de papieren versie kiest. Dus 16 dagen tussen de email en de jaarnota.
I.v.m de Kerst heb je het verzoek ongetwijfeld iets eerder ontvangen.

Reageer