Meterstanden vinden op Mijn Eneco | Eneco Community
vraag

Meterstanden vinden op Mijn Eneco

• 23 december 2013
  • 33 reacties
  • 923 Bekeken

Toon eerste bericht

33 Reacties

Mijn idee Jan,

Ik ben in z'm algemeenheid van mening dat als je meldt dat je gasverbruik onder de 600 a 500 m3 of nog lager ligt dan is er iets bijzonders aan de hand.
Dan ligt dat niet mee aan besparen maar, ligt dat aan verwarming verkrijgen op een andere wijze.
Vroeger toen ik op de flat woonde had ik ook een heeeel laag gasverbruik, tja logich alleen om te koken.................
Moet ik dan voor de volledigheid nog even nagaan, andere jaarrek. er bij pakken... Zal er zeker op staan, dan meld ik dat nog even.
Hopelijk kunnen we dan vaststellen dat er sprake is van een normaal gebruik.
Uit de verschillende posten op de jaarafrekening valt helaas niet specifiek qua verbruik iets af te leiden. Wel getallen, maar niet te herleiden tot een vertaalbaar getal t.a.v. het hier genoemde verbruik. Dat er betaald wordt voor gas/electra moge duidelijk zijn.
Maar wat is je diecte vraag nu?
Hi Ton, nou ja, bij deze gedurende het topic dus enigszins 'opgelost', d.w.z. ik ben voor mezelf tot een conclusie gekomen, mede dankzij jullie natuurlijk. Vraag was eigenlijk 'waar vind ik de meterstanden'. Reden van de vraag was de verwarring rond de grafiek van Eneco.
Oke, dus je hebt je meterstanden gevonden?
Yep, en de nieuwe meterstanden zojuist doorgegeven .....
Kijk eind goed al goed!:o

Reageer