Meterstanden verkeerd doorgegeven | Eneco Community
vraag

Meterstanden verkeerd doorgegeven

  • 2 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 198 Bekeken

Goedenavond!

Ik heb vermoedelijk mijn meterstanden verkeerd doorgegeven. Kan ik dit ergens wijzigen?

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet

6 Reacties

Hoi @Daisol
Ook goede avond

Nee, dat is niet mogelijk, behalve dan eventueel vlak na het doorgeven dit nogmaals te doen.

Makkelijker is om je juiste standen en opname datum hier in je topic te vermelden.
Een moderator kan dan morgen zorgen voor juiste opname in het factuursysteem.

Heb je wel je klantnummer in je profiel van dit forum opgenomen?
Dan kan een moderator je snel in het systeem terugvinden.
Hoi Brandje,

Bedankt voor jouw reactie. Mijn klantnummer staat inmiddels in het profiel.
De meterstand van gas moet zijn 28406. De datum dat ik dit heb doorgegeven is 23-09-2019.

Met vriendelijke groet
Reputatie 6
Badge +2
Hallo @Daisol ,

Leuk je hier op de Community te zien. Welkom!

Je stand is inderdaad intussen geschat. Goed dat je dit nu laat weten.
Heb je voor mij een foto van de meter met deze stand? Dat maakt het voor mij makkelijker om de correctie te laten verwerken.

Ik zie je reactie graag tegemoet.


Groet, Vincent
Zeker, alstublieft! Met vriendelijke groet.

Reputatie 6
Badge +2
Supersnel! Dank je 😎

Ik heb het verzoek direct doorgezet zodat dit verwerkt kan worden.

Fijn weekend voor nu.


Groet, Vincent
Reputatie 6
Badge +2
@Daisol ik heb zojuist de bevestiging ontvangen dat de standen zijn verwerkt in ons systeem.

Heb je wellicht nog andere vragen waarmee ik van dienst kan zijn?


Groet, Vincent

Reageer