Meterstanden verkeerd doorgegeven | Eneco Community
vraag

Meterstanden verkeerd doorgegeven

• 10 december 2015
  • 12 reacties
  • 768 Bekeken

Beste Eneco,

ik ging zojuist mijn meterstanden doorgeven maar kom er net achter dat ik voor mijn gas stand de stand van mijn watermeter per ongeluk heb ingevuld. Hoe kan ik dit herstellen / opnieuw doorgeven?

Mvg,
Dennis

12 Reacties

Hoi Dennis,

Gewoon hier de standen nog een keer, maar dan juist vermelden.
Dan kan een moderator dat morgen meteen voor je wijzigen en dan krijg je een terugmelding en weet je dat het goed gaat!
Reputatie 4
Badge
Hoi Dennis,

Welkom op de Community. Zoals @Brandje terecht schrijft: stuur me even de juiste meterstanden, dan verwerk ik dit direct voor je.

Groet Martijn
Ik heb een meterstandenkaart van een ander ontvangen en heb nu geen opnamekenmerk. Via de computer kom ik niet verder. Kunnen jullie helpen?
Ik heb een meterstandenkaart van een ander ontvangen en heb nu geen opnamekenmerk. Via de computer kom ik niet verder. Kunnen jullie helpen?

Gewoon je standen hier vermelden met de opnamedatum en Martijn regelt het voor je!!
Reputatie 5
Badge +3
Beste K.Knijff,

Ik heb het opnamekenmerk zojuist via een pb naar je verstuurd.
Hi,

ik heb per ongeluk mijn waterstand doorgegeven ipv mijn gas. Kan ik dit nog corrigeren?

Mvg Renso
Hi,

ik heb per ongeluk mijn waterstand doorgegeven ipv mijn gas. Kan ik dit nog corrigeren?

Mvg Renso

Hoi Renso,

Zet gewoon hier je juiste gasstand in dit topic neer met de opnamedatum en morgen zal een moderator de juiste gasstand laten verwerken en hier in dit topic een terug koppeling geven.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Renso,

Precies wat Brandje aangeeft, dan komt dit goed!

Groet, Audrey
Jammer dat Dennis de gasstand niet even meteen had vermeld, dan had @Audrey het al voor hem kunnen regelen............
Maar wie weet heeft het de telefoon gepakt.
Reputatie 5
Badge +3
@ Brandje

Ja dat is zeker zonde, maar het zou inderdaad heel goed kunnen dat hij al telefonisch contact met ons heeft opgenomen.
Ik heb het zojuist telefonisch geregeld inderdaad. Toch bedankt allemaal!
Oké, dat kan natuurlijk ook!
Toch bedankt dat je het nog even terug koppelt.

Reageer