Meterstanden opgeven slimme meter | Eneco Community
beantwoord

Meterstanden opgeven slimme meter

• 21 maart 2014
  • 1 reactie
  • 459 Bekeken

Kreeg vandaag een email of ik de meterstanden wilde doorgeven. Ben echter sinds beging februari in het bezit van slimme meters ? De meterstanden van de oude meters zijn opgenomen door Stedin en als ik de nieuwe standen op zou geven van de slimme meters klopt er niets meer van het verbruik.
Ook enige weken geleden contact gehad met de helpdesk dat ik mijn slimme meterstanden niet kan zien en/of activeren in mijn verbruik en tot nu toe geen antwoord gehad alleen dat het is door gegeven aan de IT afdeling en daarna is het erg stil geworden
icon

Beste antwoord door Folkert 24 maart 2014, 15:50

Beste A de Vries,

Welkom op het forum. Je kan je slimme meters niet activeren omdat deze niet in ons facturatiesysteem gewijzigd zijn.
Hierdoor krijg je een meterstandenkaart, dit gaan we voor je herstellen. Ik wil je wel vragen om de meterstanden per pb
aan mij door te geven dan zorg ik ervoor dat alles goed verwerkt wordt op je jaarnota. Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +6
Beste A de Vries,

Welkom op het forum. Je kan je slimme meters niet activeren omdat deze niet in ons facturatiesysteem gewijzigd zijn.
Hierdoor krijg je een meterstandenkaart, dit gaan we voor je herstellen. Ik wil je wel vragen om de meterstanden per pb
aan mij door te geven dan zorg ik ervoor dat alles goed verwerkt wordt op je jaarnota. Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groet,

Folkert

Reageer