Meterstanden onzichtbaar bij Eneco? | Eneco Community
vraag

Meterstanden onzichtbaar bij Eneco?

• 6 februari 2015
  • 8 reacties
  • 299 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 678 reacties
Al een poosje maak ik geen gebruik meer van de "tussenstand slim" van Eneco.
Ik dacht even kijken of ze het nog bijhouden?
Niks nada, alleen een overzicht van de afgelopen 5 jaar, hoe is dat toch mogelijk? Slimmemeterportal en Enelogic houden alles tot op 1 of 2 dagen vertraging keurig bij en Eneco wil het maar niet lukken.
Wordt de nadruk niet een beetje teveel op het goed functioneren van Toon gelegd en is de gewone website "tussenstand slim" de klos?
De app op mijn android tablet laat ook geen meterstanden meer zien, deinstalleren maar......werkt voor meter.(stand)
In het verleden heb ik diverse topics over de meterstand slim gemaakt en nu kan ik me eigelijk niet meer druk maken om deze totaal geflopte Eneco "stomme" meterstand slim:?

8 Reacties

Hoi Stan,

Dat heb ik reeds enkele dagen geleden gemeld.
Stefan heeft het meteen in onderzoek gegeven en er wordt hard aan gewerkt.
Lees anders het topic inzake het onderhoud in het afgelopen weekend nog even na!
Reputatie 7
Badge +7
overzicht van afgelopen 5 jaar is het ook nog niet eens
2014 staat er niet bij

"tussenstand slim" zoals hij was is foetsie

ik neem aan dat de "ontwikkelaars" ook wel zien dat het een en ander missend is.
Gister heb ik Stefan nog gemeld dat voor beiden gas en stroom 2014 er wel bij stond.
Net gecontroleerd en dat is nog zo.

Alleen de tussenstand slim is dus nog steeds niet voorhanden!
Reputatie 3
Badge +2
Alleen het feit dat geen moderator de moeite neemt hierop te reageren zegt genoeg.
Ik was en ben teleugesteld in heel die "tussenstand slim" die werkelijk om de haverklap niet correct, acterloopt of geheel onzichtbaar is.
Snap je nou dat mensen naar alternatieven gaan zoeken zoals slimmemeterportal of Enelogic of anderen die wel hun zaakjes voor elkaar hebben.

Teleurstellend, en dan nog even dit topic, ik moet echt naar het bericht op de mail van Brandje om te zoeken waar mijn eigen topic gebleven is, ook een ongelukkige keuze van dit "nieuwe" forum, eveneens teleurstellend, of kan iemand mij vertellen hoe ik mijn eigen topic terug kan vinden?

Stansat:?

Teleurstellend, en dan nog even dit topic, ik moet echt naar het bericht op de mail van Brandje om te zoeken waar mijn eigen topic gebleven is, ook een ongelukkige keuze van dit "nieuwe" forum, eveneens teleurstellend, of kan iemand mij vertellen hoe ik mijn eigen topic terug kan vinden?

Stansat:?

Hoi Stan,

Je zou op je eigen naam kunnen klikken, want dat komen je eigen reacties op datum op een rijtje.

Overigens zitten ze er goed mee in hun maag want ook vandaag is het niet gelukt om Tussenstand Slim online te krijgen.
Reputatie 3
Badge +2
Hi Ton,

Klopt, even op je naam klikken, dat ik daar niet op kom, ik zit totaal verkeerd te zoeken, bedankt.

Tja, jammer van dat " tussenstand slim" ik zat nog naast de heer die over deze website ging bij Eneco tijdens het testen van onze virtuele Emma en toen was het ook al een puinhoop.

Never mind wij hebben www.slimmemeterportal.nl Ton als goed alternatief!

Stan
Zeker weten Stan!
Nu ik de data in Excel binnen haal voor later als ik wil vergelijken, wordt ik steeds enthousiaster op het Portal. Daar kan je inderdaad op vertrouwen.
Ook in de dag weergave zie je per kwartier het verloop.
Ik vind het klasse!
Reputatie 7
Badge +6
@Stansat

Brandje heeft hetzelfde probleem op 4 februari gemeld in dit topic. Er is een groep klanten die de Tussenstand Slim omgeving niet kan beanderen. Er wordt gewerkt aan een oplossing hiervoor.

Reageer