Meterstanden onjuist of geschat? Geef hier uw juiste meterstanden door | Eneco Community
beantwoord

Meterstanden onjuist of geschat? Geef hier uw juiste meterstanden door

  • 8 december 2014
  • 11 reacties
  • 453 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Top poster (level 15)
  • 3865 reacties
Op Mijn Eneco zou je het moeten kunnen regelen.
niet dus.
Zowel met chrome als internet explorer lukt het niet om de juiste gegevens
Door te geven.

stap 1 invullen gaat goed
stap 2 controle alle ingevulde gegevens foetsie.

graag zou ik willen weten hoe dit opgelost word.

zie ook mijn stukje op het topic jaarnota.

http://forum.eneco.nl/stel-vraag-61/jaarnota-7859/index3.html

ik wil wel een juiste jaarnota en geen geschatte.
en dat met de slimme meters !

mvg,
jan
icon

Beste antwoord door Brandje 9 december 2014, 11:28

Hoi Jan,

Maar zelfs als je de standen kan doorgeven, ben je er nog niet, want 2.8.1 en 2.8.2 kan je daar toch niet kwijt.............
Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Jan,

Ik ga het issue met betrekking tot het doorgeven van je standen kenbaar maken bij onze technische helpdesk. Via welke browser probeer je het?
Wat betreft je correctienota: dat verzoek is reeds ingediend, ik verwacht dat de juiste nota met correcte standen een dezer dagen klaarstaat. Ik blijf het voor je in de gaten houden.

Groet Martijn
Reputatie 7
Badge +7
goede morgen Martijn,
ik heb het geprobeerd zowel met google chrome als met internet explorer.
en stap 1 invullen gaat goed
in stap 2 verificatie zijn alle gegevens zoals klant nummer en opname kenmerk en ook de zelf ingevulde gegevens weer foetsie.

ook wat Ton aangeeft

2.8.1 en 2.8.2 kan je daar toch niet kwijt

de teruglevering is ook niet in te vullen op mijn eneco
Meterstanden onjuist of geschat? Geef hier uw juiste meterstanden door

dit staat er helemaal niet op
alleen 1.8.2 en 1.8.1 ?
bedankt al vast voor wat betreffende de correctie nota.
ik hoop hem snel te ontvangen:)

mvg,
jan
Hoi Jan,

Maar zelfs als je de standen kan doorgeven, ben je er nog niet, want 2.8.1 en 2.8.2 kan je daar toch niet kwijt.............
Reputatie 7
Badge +7
klopt Ton,
goede hint :)

ik hoop dat Martijn dat ook ff door geeft aan de technische helpdesk
dat ook de terug levering niet op de site aangegeven kan worden.

groetjes
jan
Er zijn steeds meer klanten met teruglevering.
Dus deze wijziging wordt steeds belangrijker.

Ik ben inderdaad nieuwsgierig of Martijn dat ook oppikt en intern door geeft.

Straks op 1 januari 2015 loop ik daar ook weer tegenaan, omdat ik dan de tussendoor standen wil laten opnemen.
Reputatie 4
Badge
Ik heb ook dit issue opgepakt en intern uitgezet. Wordt dus vervolgd. Groet Martijn
Top Martijn!!
Reputatie 7
Badge +7
Jammer maar 7 dagen na de foutieve / geschatte jaarnota nog steeds geen correctie nota te zien :?
en morgen word de maand termijn weer ge int.
Reputatie 4
Badge
Hoi Jan, het zal je niet verbazen, maar we wachten immer op de netbeheerder. Ik zit er wel bovenop, dus ik hou het nauwlettend in de gaten. Het bedrag van je huidige jaarnota (inclusief termijn van december) wordt morgen van je rekening afgeschreven. Uiteraard wordt dat weer recht getrokken als je correctienota er is. Nogmaals excuces dat het meer tijd in beslag neemt dan gehoopt.

Groet Martijn
Reputatie 7
Badge +7
hoi Martijn,
ik had niet anders verwacht.
en we wachten nog ff geduldig af :)
mvg,
jan
Reputatie 4
Badge
Hoi, in het topic over de jaarnota heb ik je inmiddels geantwoord dat je correctie klaarstaat ;-)

Groet Martijn

Reageer