Meterstanden omgewisseld bij doorgeven | Eneco Community
beantwoord

Meterstanden omgewisseld bij doorgeven

• 3 november 2019
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Ik ben zo stom geweest om bij het doorgeven  van de meterstanden voor de jaarlijkse afrekening ,de verkeerde getallen in te vullen bij dag en nacht , heb gezocht op die correctie opgave maar kan dat nergens vinden in mijn Eneco .. heb nu opnieuw mijn meterstanden doorgegeven , zou dit voldoende zijn?

icon

Beste antwoord door DeniseMR 4 november 2019, 13:51

Hoi @Quinta,

Kan gebeuren, gelukkig had je het zelf door. 🙂 Let op: ik heb je klantnummer verwijderd uit je laatste bericht. Zo waarborgen wij je privacy, je klantnummer is voor ons inzichtelijk in je profiel.

De meterstanden zijn inmiddels goed gezet, je kan dit zelf ook teruglezen in de jaarnota.

Groet, Denise

Bekijk origineel

3 Reacties

Meestal corrigeert het systeem dat automatisch.

Je kan voor de zekerheid de juiste standen en opnamedatum hier in je eigen topic nog even vermelden.

Een moderator kan dan meteen het e.e.a. nazien en wellicht alsnog wijzigen.

Top !

dat ga ik doen

de meterstanden die ik ingevuld heb en voordat ik deze kon wijzigen ineens verzonden waren zijn :

dag 71851

nacht 55494

deze zijn verkeerd !

maar moeten dus net omgedraaid zijn :

dag 55494

nacht 71851

dit zijn de juiste meterstanden 

klantnummer is *verwijderd door moderator*

kan evt een foto van de meter doorsturen , als dat nodig is dan hoor ik graag het mailadres van Eneco .

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Quinta,

Kan gebeuren, gelukkig had je het zelf door. :-) Let op: ik heb je klantnummer verwijderd uit je laatste bericht. Zo waarborgen wij je privacy, je klantnummer is voor ons inzichtelijk in je profiel.

De meterstanden zijn inmiddels goed gezet, je kan dit zelf ook teruglezen in de jaarnota.

Groet, Denise

Reageer