Meterstanden kaart niet ontvangen | Eneco Community
vraag

Meterstanden kaart niet ontvangen

• 13 januari 2014
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Beste forumleden en moderators,

Ik zit met het volgende. Mijn peildatum is 15 januari en ik heb nog steeds geen kaart of email ontvangen. Ook niet in mijn spam, maar ik wil wel graag mijn standen doorgeven, zodat ik niet met achteraf gedoe kom te zitten. Aangezien de 15e al over twee dagen is, wil ik graag weten hoe ik dit kan oplossen, aangezien ik geen opnamekenmerk heb. Kan ik mijn standen doorgeven aan één van de moderators in een privébericht?

Mijn volgende vraag: berekent Eneco nu de jaarnota door en moet ik voor een langere gebruiksperiode dan normaal betalen?  In mijn account staat dat mijn jaarrekening al de 31ste van januari komt?

Naar mijn idee heb ik geen slimme meter.

Ik zie uw reacties graag tegemoet en hoop dat ik me voor niets zorgen maak.

Met vriendelijke groet,

S.

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hallo, welkom op het forum.

Een moderator zal je vraag vandaag we oppakken. Gelet op het tijdsspan, zou ik je, bij wijze van uitzondering, willen verzoeken om je meterstanden en de opnamedatum in een privebericht te zenden naar modertor Kelly of Mike. Zij kunnen dan die standen misschien nog verwerken in de jaarnota.

Hoe regel je dit.

Zoek even een van bovenstaande moderators op in dit forum. Klik op de foto van Kelly of Mike en dan kun je recht onder de optie prive bericht kiezen. Daar kun je dan je standen en opnamedatum kwijt, met verzoek om dit in de komende jaarnota te verwerken. Voor de rest hoef je niks weg te geven, omdat ze dat al hebben aan de hand van je forumnaam.
Beste jvp,

Ik heb gedaan wat u mij heeft aangeraden en wil u alvast hartelijk danken.

Ik laat weten hoe het afloopt.

Met vriendelijke groet,

S.
Dat was erg snel, ik heb al een reactie op mijn privébericht van Mike gekregen en ben heel erg blij met zijn informatie, de standen zijn verwerkt en meegenomen op de jaarnota. Helemaal perfect opgelost, kan ik mijn zorgen direct loslaten.

Hartelijk dank jvp en Mike!

Met vriendelijke groet,

S.
Reputatie 6
Badge +1
Graag gedaan.

Reageer