Meterstanden kaart niet ontvangen | Eneco Community
vraag

Meterstanden kaart niet ontvangen

• 7 januari 2014
  • 12 reacties
  • 900 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Hallo,

De enige meterstanden kaart die wij hebben ontvangen is van de Delta geweest. Niet van Eneco, heb via de Delta onze waterstand door gegeven, maar zit met smart te wachten op die van eneco, de jaarnota komt eraan. En ik ben niet in de financiele positie om voor al te grote verrassingen te staan.
Ook in de mail is hij niet ontvangen, zelfs niet in de spambox, komt hij nog? Of is hij per post gegaan en is onze geweldige stelende postbode er mee vandoor?

12 Reacties

Hallo,

Of is hij per post gegaan en is onze geweldige stelende postbode er mee vandoor?

Dat is nog al wat, wat je daar schrijft..............................
Helaas is het wel een feit Brandje, onze postbode gaat er vaak met belangrijke post vandoor..
Ze komt vaak laat op de avond, dus in het donker, loopt met een of andere mijnwerkers lamp op dr kop, sorteert post op de kliko, gooit dingen weg en steelt. Ze heeft het zelfs openlijk toegegeven aan ons, dat ze een envelop van bol.com mee had genomen,.. 
het enige wat postnl zegt, haar teambaas hier in onze woonplaats, ja ze krijgt een officiele waarschuwing, we kunnen haar niet op heterdaad betrappen, maar uw post is inderdaad bij haar thuis gevonden. 

Voor mij reden genoeg om haar dus te ontslaan maar helaas.. veel post mis ik, vandaar de vraag of hij per mail komt of per post 🙂
Oke W3ndy,

Duidelijk waarom je dat schreef.
Laten we daar maar over ophouden, want dat is een ander forum............
Maar je reden is nu om een geschatte jaarnota te voorkomen.
Straks zal er wel een moderator melden, die je uitsluitsel geeft.
Je kan ook de standen dan vermoedelijk meteen aan die moderator doorgeven.
Twee vliegen in één klap!!
Reputatie 5
Badge +3
Hallo W3ndy,

Welkom op ons forum! Goed dat je het verschijnen van de meterstandenkaart in de gaten houdt. Wij versturen de kaarten tegenwoordig digitaal als we over een e-mailadres beschikken. Je kunt de kaart binnen 2 weken van ons verwachten. We ontvangen namelijk graag de meterstanden rond 10 februari. Hou je e-mailbox maar ook de spamfilter daarom goed in de gaten. Mocht je alsnog niets ontvangen, geef de standen dan zelf door, op of rond 10 februari. Dat kan ook hier via het forum, eventueel via een privé bericht aan één van de moderators.

Groet, Kelly
Kelly dank je wel!
Het mail adres van ons is bij jullie bekend.
Dan verwacht ik de mail, en hou ik de spam eventueel ook in de gaten. Als het rond de 10de gaat zijn dan hebben we nog even. Komt in orde!

Groetjes en bedankt voor je antwoord.
Ach soms gebeuren er dingen, antwoord ontvangen, dus ik wacht rustig af in de mail 😉
Hallo,  volgens mijneneco moet de jaarnota 2 februari zichtbaar zijn. Maar ik heb nog geen bericht gehad om de meterstanden door te geven.  Niet via de post en ook niet via de mail. Of gaat dit soms via Toon. 
Nee dat gaat niet via Toon.
Zoals al vaker hier medegeddeld gaat indien je emailadres bekend is dat via de Email.
Let daarbij op je spambox en kijk of je Eneco mail daar in zit.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Skras,

Nee, Toon geeft ons geen standen door. We sturen per e-mail de kaart om de meterstanden door te geven. De meterstandenkaart versturen we tussen nu en 15 januari 2014. De jaarnota maken we rond 31 januari 2014. Je kunt mij ook eventueel alvast de standen doorgeven via een privebericht.

Groet,
Mike
Reputatie 4
Badge +1
@Skras,

Bedankt voor de standen, ik heb ze gelijk verwerkt.

Groet,
Mike
Wanneer ontvang ik mijn meterstandenkaart ?
Reputatie 4
Badge
Beste jgwm, bedankt voor je bericht. De afrekendatum ligt op 30-03-2014; je meterstandenkaart ontvang je om die reden in de loop van volgende week per e-mail. Kijk voor de zekerheid ook altijd even in je box met ongewenste mail, het gebeurt helaas weleens dat ons verzoek de meterstanden door te geven daar belandt. Groet Martijn

Reageer