Meterstanden kaart alleen per mail ontvangen!! | Eneco Community
vraag

Meterstanden kaart alleen per mail ontvangen!!

• 8 september 2013
  • 2 reacties
  • 338 Bekeken

Hoi,

Ik heb op 4 september een mail gekregen van Eneco of ik mijn meterstanden voor de jaarnota voor 9 september wil aanleveren.

1. Waarom alleen per email?
2. Is 5 dagen niet een beetje kort? Mensen zijn misschien op vakantie.
3. Waarom kan ik op 8 september niet mijn meterstanden meer aanleveren.

Dus vandaag 8 september wilde ik mijn meterstanden nog doorgeven. Maar ik kreeg steeds de melding, de meterstanden zijn al doorgegeven.
Nou niet door mij:):). Waarschijnlijk heeft Eneco mijn standen al geschat. Dus gooien ze de boel gewoon dicht. Ik heb me meterstaden middels een email alsnog aangeleverd en heb me dus gehouden aan de afspaak van voor 9 september aanleveren.

Ik ga ervan uit dat Eneco de standen gaat hanteren die ik aangeleverd heb.

Iemand hier ervaring mee??

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Bozkurt,

Welkom op ons forum. Hieronder beantwoord ik graag je vragen:

1. Als we beschikken over een e-mailadres, versturen we de meterstandenkaart digitaal, dit vanuit onze duurzame strategie.
2. We stellen een termijn van 5 dagen om te voorkomen dat de meterstandenkaart onderaan een stapel beland en wordt vergeten. Met het stellen van een termijn hopen we zoveel mogelijk meterstanden te ontvangen om het maken van schattingen te voorkomen.
3. Het is mij niet duidelijk waarom je nu al een meterstandenkaart hebt ontvangen. We maken de jaarnota namelijk pas in november op en begin november hoor je dan ook pas de kaart te ontvangen. Kun je mij via een privé bericht het e-mailadres waar je de kaart hebt ontvangen + het opnamekenmerk doorgeven? Dan laat ik dit voor je uitzoeken.

Alvast bedankt!

Groet, Kelly
Hoi Bozkurt,
Wellicht heb je in het verleden doorgegeven dat je nu communiceert via de Email.
Morgen 9 september zal een moderator dit ook lezen en als het goed is, ook een reactie geven.
De moderator kan het e.e.a. meteen voor je kortsluiten; houdt het forum nog even in de gaten.
Eventueel zal de moderator vragen de meterstanden nog even per pb door te geven.

Reageer