Meterstanden foutief doorgegeven | Eneco Community
vraag

Meterstanden foutief doorgegeven

• 14 januari 2016
  • 12 reacties
  • 531 Bekeken

• Komt hier vaker (level 8)
  • 10 reacties
Ik heb zojuist mijn meterstanden verkeerd doorgegeven (cijfer te weinig bij beide tarieven). Dom natuurlijk. Nu kan ik het niet meer wijzigen en zou ik moeten wachten op de jaarnota en vervolgens een correctie. Ik hoop eigenlijk dat het "gewoon" kan worden aangepast? Ik heb zojuist al een contactformulier ingevuld met de juiste gegevens, maar ik stel de vraag ook maar even hier... 🙂

12 Reacties

Je kan veel beter/makkelijker de JUISTE standen en opname datum hier nog een keer vermelden.
Dan krijg je via een moderator een terugkoppeling en die zorgt eventueel voor wijziging in de systemen.
Opnamedatum 14-1 , laagtarief (1) : 114782 hoogtarief (2) : 140180

Dank @ hierboven 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@Rob82

Weet je zeker dat dit de standen zijn? Ik vraag me af of je het laatste cijfer wel hoort door te geven met je meter. Is het mogelijk een foto van je elektrameter op het forum te plaatsen?
@Rob82

Weet je zeker dat dit de standen zijn? Ik vraag me af of je het laatste cijfer wel hoort door te geven met je meter. Is het mogelijk een foto van je elektrameter op het forum te plaatsen?

Dag Folkert,

bij deze :)
Ik ben dus daadwerkelijk zo scheel als wat. Ik begon te twijfelen toen de website aangaf dat ze een stand verwachtten met meer dan dubbele cijfers. Dan lijkt het er toch op dat het goed gegaan is?
Reputatie 4
Badge +1
Ja, zo lijkt het toch goed te zijn gegaan. Gelukkig maar! :)

Groet,
Mike
net meterstanden door gegeven is niet goed gegaan gas is verkeerd ingevuld moet 3378 zijn en 0337 is ingevuld we kunnen het niet veranderen op de site
net meterstanden door gegeven is niet goed gegaan gas is verkeerd ingevuld moet 3378 zijn en 0337 is ingevuld we kunnen het niet veranderen op de site

Houdt morgen even in de gaten of een moderator deze reactie van jou oppikt.
Want een moderator kan dat morgen in de administratie meteen laten wijzigen en je krijgt hier een bevestiging daarvan terug.
dank u wel voor de reactie vriendelijke groetjes scj henkes
Zou ik bij deze ook mijn meterstanden die ik verkeerd heb doorgegeven kunnen laten corrigeren?
Inderdaad dat kan gewoon hier in dit topic!
Geef de juiste standen èn opnamedatum hier even op en een moderator kan het morgen voor je in orde maken.
Dank! De standen zijn 320 GJ en 1094 m3
Reputatie 5
Badge +5
@Tavessem dank voor het tijdig doorgegeven van de juiste meterstanden. Ik heb het voor je aangepast.

Reageer