meterstanden doorgeven bij verhuizing | Eneco Community
beantwoord

meterstanden doorgeven bij verhuizing

• 3 januari 2018
  • 8 reacties
  • 782 Bekeken

Beste Eneco,
Wij hebben in ons huurhuis een slimme meter en gaan morgen verhuizen moet ik dan nog de voor ons EIND meterstanden doorgeven en hoe doe ik dat? of hoeft dat niet meer?
Ik hoor het graag.
Groet
icon

Beste antwoord door Brandje 3 januari 2018, 14:40

Dat is inderdaad niet nodig.
Wel adviseer ik altijd morgen een foto van de standen te maken, zodat je voor je zelf straks de jaarnota daarop kan controleren.
Bekijk origineel

8 Reacties

Ok bedankt Ton!
Dat is inderdaad niet nodig.
Wel adviseer ik altijd morgen een foto van de standen te maken, zodat je voor je zelf straks de jaarnota daarop kan controleren.
ik ben afgelopen maandag verhuist, ingewikkeld meterstanden doorgeven van oude adres. In mijn eneco meterstanden doorgeven oude adres wil vast en zeker, maar heb ik een zogenaamd "kenmerknr" nodig! Ik weet het nummer niet, of wacht tot het eind van het jaar? Mijn nieuwe huis heeft een slimme meter.
Je oude woning had toch ook slimme meters.
Dan hoef je daar de standen niet van door te geven. Wel de verhuisdatum aan Eneco melden en enkele weken later krijg je de eindnota.

Deze waren altijd slim genoeg mijn meterstanden aan mijzelf door te geven,...
Beste Eneco,

Wij hebben ons contract met Eneco per 07-01-2019 opgezegd in verband met verhuizing naar buitenland, maar de verhuisdatum is vervroegd naar 04-01-2019. De meterstanden kunnen uitgelezen worden via de slimme meters vandaag, maar eindmeterstanden zijn dus van vrijdag 04-01-2019. Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, maar verbinding wordt naar een tijdje telkens verbroken. Waar kan ik de eindmeterstanden van 04-01-2019 doorgeven?
Reputatie 5
Badge +3
Beste Eneco,

Wij hebben ons contract met Eneco per 07-01-2019 opgezegd in verband met verhuizing naar buitenland, maar de verhuisdatum is vervroegd naar 04-01-2019. De meterstanden kunnen uitgelezen worden via de slimme meters vandaag, maar eindmeterstanden zijn dus van vrijdag 04-01-2019. Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, maar verbinding wordt naar een tijdje telkens verbroken. Waar kan ik de eindmeterstanden van 04-01-2019 doorgeven?

@J.Pool

Bedankt voor je toelichting. We gaan de meterstanden op 5 januari 2019 uitlezen, dit is de einddatum die we aanhouden. Dit komt door een nieuwe aanmelding op jouw oude adres. Dus je hoeft hiervoor geen meterstanden door te geven.

Groet, Audrey

Reageer