Meterstanden doorgeven! | Eneco Community
beantwoord

Meterstanden doorgeven!

• 19 januari 2015
  • 6 reacties
  • 16272 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Sinds 20-12-2014 heb ik een nieuw gas- en elektra contract.

Ik geef hierbij gelijk de meterstanden door.

(Ik heb gevraagd om mijn tarieven om te zetten in enkeltarief, helaas (gelukkig) is dat nog niet gebeurt.
Hierbij het verzoek om gewoon het dag/nacht tarief in stand te houden zoals het was/is).

Meterstand start per 20-12-2014:
T1 laag 1797
T2 hoog 1815
G 512

Meterstanden start per 01-01-2015:
T1 laag 1947
T2 hoog 1897
G 590
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 23 januari 2015, 13:16

Hoi, excuses, dit moet aan onze aandacht ontglipt zijn. Ik ga het verzoek om je tarief om te zetten intrekken en ik verwerk de meterstanden voor je. Fijn weekend alvast.

Groet Martijn
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo moderators,

Wil iemand dit oppikken, staat sinds een maandag.
Reputatie 4
Badge
Hoi, excuses, dit moet aan onze aandacht ontglipt zijn. Ik ga het verzoek om je tarief om te zetten intrekken en ik verwerk de meterstanden voor je. Fijn weekend alvast.

Groet Martijn
Reputatie 4
Badge
Ben ik nog even: ik zie inmiddels dat de tariefstructuur al wel gewijzigd is naar enkeltarief. Begrijp ik goed dat je dit nu weer teruggedraaid wilt hebben?

Groet
Reputatie 3
Badge +1
Ben ik nog even: ik zie inmiddels dat de tariefstructuur al wel gewijzigd is naar enkeltarief. Begrijp ik goed dat je dit nu weer teruggedraaid wilt hebben?

Groet

Hallo Martijn,

Ja, als het toch al omgezet is naar enkel tarief dan toch graag weer omzetten naar dubbeltarief alstublieft.
Wil je mij de data vermelden wanneer er is omgeschakeld naar enkeltarief, en wanneer jij het weer omzet naar dubbeltarief!

Jij ook een fijn weekend Martijn.
Reputatie 4
Badge
Hoi, nou, de goden waren je goed gezind, want om onverklaarbare reden is de wijziging naar ET, die per 06-01-15 in zou gaan, nooit goed doorgevoerd 😉 Ik hoef dus niets terug te draaien gelukkig en alles blijft bij het oude. Ik verwerk de standen voor je.

Groet Martijn
Reputatie 3
Badge +1
Zo zie je Martijn.
De uitspraak "Elk nadeel heeft zijn voordeel" klopt echt. ;-)

Enne....alsnog bedankt.

Reageer