Meterstanden bij verhuizing | Eneco Community
beantwoord

Meterstanden bij verhuizing

• 1 maart 2015
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Wij zijn vorig jaar verhuisd naar een appartement in Utrecht. Omdat er wat onduidelijkheid was over hoe en waar wij ons moesten aanmelden is dit 1.5 maand na de verhuizing pas gebeurd.
Ook het aflezen van de meter was erg onduidelijk (met een menu met loop 0t/m4) en zitten we nu te twijfelen of we toen wel de juiste gegevens hebben doorgegeven. Kunnen we er nog achter komen wat toen de juiste meterstanden waren? en welke meterstanden moeten we nu aflezen?
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 3 maart 2015, 09:17

Beste M. Kusters,

hartelijk welkom op ons forum en bedankt voor je vraag. Spijtig dat er verwarring is ontstaan. Je juiste stand ten tijde van je aanmelding kan ik niet meer achterhalen, wel kan ik natuurlijk naar het verloop kijken om te bepalen of het een logische beginstand was. We hebben begin april de stand 124, 079 GJ genoteerd; afgaande op standen van eerdere jaren is dat een logische stand. Als je voor mij ook nog je huidige stand hebt, kunnen we kijken of dat ook in lijn der verwachting ligt. Vooralsnog is er dus geen reden tot enige bezorgdheid.

Groet Martijn
Bekijk origineel

2 Reacties

Het betreft hier dus Stadswarmte.
Als het goed is kan maandag een moderator voor je even intern kijken en je vragen beantwoorden.

Dus nog even geduld.
Reputatie 4
Badge
Beste M. Kusters,

hartelijk welkom op ons forum en bedankt voor je vraag. Spijtig dat er verwarring is ontstaan. Je juiste stand ten tijde van je aanmelding kan ik niet meer achterhalen, wel kan ik natuurlijk naar het verloop kijken om te bepalen of het een logische beginstand was. We hebben begin april de stand 124, 079 GJ genoteerd; afgaande op standen van eerdere jaren is dat een logische stand. Als je voor mij ook nog je huidige stand hebt, kunnen we kijken of dat ook in lijn der verwachting ligt. Vooralsnog is er dus geen reden tot enige bezorgdheid.

Groet Martijn

Reageer