meterstanden | Eneco Community
beantwoord

meterstanden

• 12 december 2013
  • 8 reacties
  • 291 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ben net overgestapt naar Eneco en zou een overmeterstapkaart thuisgestuurd krijgen. Heb nog steeds niets ontvangen. Ik kreeg al wel een bevestigingsbrief dat alle administrtieve zaken rondom mijn overstap zijn afgehandeld.
Kunt u mij mij vertellen wat te doen?
vr. groet,
janne67
icon

Beste antwoord door janne67 14 december 2013, 19:24

Hallo Kelly,

hoe stuur ik jou een prive berichtje? en heb je dan ook een klantnummer nodig...
vr.gr.
janne67
Bekijk origineel

8 Reacties

Hoi janne67,

Je kan even wachten, omdat ivm met je overstap er allerlei administratieve zaken geregeld moeten worden.
Wil je dat niet dan geef je hier op het forum de standen gewoon even op.
Een moderator zal ze verwerken, dat gaat het makkelijkst!
Reputatie 5
Badge +3
Hallo janne67,

Welkom op het forum en bij Eneco :)
Vreemd dat je geen meterstandenkaart hebt ontvangen, want die had je zeker al moeten krijgen. Je kan de standen alsnog aan mij doorgeven via een privé bericht, dan verwerk ik ze. Wel graag de datum van de opname erbij vermelden.

Groet, Kelly
Hallo Kelly,

hoe stuur ik jou een prive berichtje? en heb je dan ook een klantnummer nodig...
vr.gr.
janne67
Als je klikt op de foto van Kelly wijst de weg verder vanzelf. 
Klantnummer is niet nodig. Ze hebben al je gegevens. 
Reputatie 6
Badge +1
Op de foto van kelly idd klikken en dan kun je recht " stuur een prive bericht" aanklikken.

vervolgens kun je daar je onderwerp en bericht kwijt en vervolgens verzenden en viola. Kelly heeft je berichtje.
gelukt !
Bedankt voor jullie hulp jvp en Brandje
groetjes,
janne67
Reputatie 6
Badge +1
Graag gedaan, en ik denk (weet het eigenlijk wel zeker ) dat ik ook namens brandje spreek.
gelukt !
Bedankt voor jullie hulp jvp en Brandje
groetjes,
janne67

Natuurlijk lukt dat!
Graag gedaan hoor Jeanne. 
Nu krijg je tenminste een jaarnota met de juiste standen!

Reageer