meterstanden 2013 in tussenstand slim verdwenen, waarom? | Eneco Community

meterstanden 2013 in tussenstand slim verdwenen, waarom?

• 11 januari 2014
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 678 reacties
Waar ik me over blijf verbazen is een item wat ik al een aantal keren heb aangehaald.
Waarom worden de meterstanden van vorig jaar per 1 januari 2014 gewist en kan ik die niet meer inzien?
Ik heb een verbruikscyclus van 21 mei 2013 tot ongeveer 21 mei 2014 maar mijn verbruiksgegevens van vorig jaar zijn niet meer inzichtelijk per 1 januari 2014.
Waarom deze vreemde werkwijze Eneco?
Graag nu eens een antwoord want dit topic staat onder de noemer " servicevragen" maar ik krijg als een roepende in de woestijn geen antwoord!

Nou is dat persoonlijk geen probleem mods. Want ik heb op enelogic een uitstekende website gevonden die de slimme meterstanden goed in grafieken laat zien en bovendien hou ik zelf de meterstanden in een excel bestand bij, maar de inzichtelijkheid voor andere klanten van Eneco is toch wel van belang lijkt mij.

Stansat🆒

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Stansat,

Even ter info.
Bij mij zijn al de gegevens nog intact en kan ik over heel 2013 de verbruiksgegevens nog inzien. Dit doe ik dan met de datumnavigatie-pijltoetsen in de grafiek.
Ook bij het downloaden van de meterstanden (excelfile) kan dit over heel 2013.

Wat er dus bij jou niet goed gaat moet dan eventueel inloggebonden zijn neem ik aan.
Reputatie 3
Badge +2
Hi het_toontje,

Je heb helemaal gelijk!
Verdorie waarom ben ik daar zelf niet op gekomen.
De pijltjes gebruiken en vervolgens zie je de gegevens van 2013.

Nou sorry Eneco, mijn medeforumleden (Willem) moeten mij hierop wijzen en neem ik alles terug van het vorig bericht.
Dit topic kan op slot.

Bedankt Willem,

Stansat
Reputatie 3
Badge +1
Graag gedaan Stansat.

we're only human after all.;)

Reageer