Meterstand verkeerd doorgegeven | Eneco Community
beantwoord

Meterstand verkeerd doorgegeven

  • 15 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

  • Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie

Hallo,

Ik kwam er vandaag achter dat ik bij de startmeting nov 2018 de verkeerde stand van de stroommeter heb doorgegeven door een typfout. Ik heb 9271 KWh doorgegeven; dit moet 92714 zijn (heb hier nog een foto van gemaakt, mocht dit nodig zijn). Hoe kan ik dit (laten) aanpassen? En wordt dit dan ook nog doorgevoerd in mijn jaarnota?

Alvast bedankt!

Mvg dkem

icon

Beste antwoord door VincentN 16 oktober 2019, 08:44

Leuk dat je de weg naar onze Community hebt gevonden, @dkem. Welkom!

 

De standen die je doorgeeft controleren wij ook en daarom hebben wij 92715 genoteerd in ons systeem. Niets aan de hand dus ;-)

 

Kan ik wellicht nog ergens anders mee van dienst zijn?

 

Groet, Vincent

 

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +2

Leuk dat je de weg naar onze Community hebt gevonden, @dkem. Welkom!

 

De standen die je doorgeeft controleren wij ook en daarom hebben wij 92715 genoteerd in ons systeem. Niets aan de hand dus ;-)

 

Kan ik wellicht nog ergens anders mee van dienst zijn?

 

Groet, Vincent

 

Gelukkig, bedankt Vincent.

Ik vroeg me af of deze ‘gewijzigde’ meting ook wordt meegenomen in mijn jaarnota. Die krijg ik namelijk al 5 november.

 

alvast bedankt!

 

groetjes dkem

Reputatie 6
Badge +2

Ja, deze stand is je beginstand en zal dus als dsudanig op de jaarnota terug te vinden zijn.

Reageer