meteropnamekaart | Eneco Community
beantwoord

meteropnamekaart

• 29 december 2014
  • 4 reacties
  • 296 Bekeken

• Komt hier vaker (level 8)
  • 14 reacties
Hallo, ik heb geen opnamekaart/e-mail ontvangen voor het doorgeven van de meterstanden. Komt deze nog? Vorig jaar ging dit ook al mis. Zowel opname gas als electra niet ontvangen. Regio Dokkum. Harald.
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 30 december 2014, 09:22

Hoi Harald, bedankt voor je bericht. Ik verwacht eerlijk gezegd dat je je meterstandenkaart voor elektra een dezer dagen ontvangt in je mailbox. Voor gas verschijnt deze later (half februari), want je krijgt twee aparte jaarnota's. UIteraard is het ook mogelijk hier jouw elektrastand aan mij door te geven, dan verwerk ik deze voor je. Groet Martijn
Bekijk origineel

4 Reacties

Op welke datum staat je jaarnota geplant?
Reputatie 4
Badge
Hoi Harald, bedankt voor je bericht. Ik verwacht eerlijk gezegd dat je je meterstandenkaart voor elektra een dezer dagen ontvangt in je mailbox. Voor gas verschijnt deze later (half februari), want je krijgt twee aparte jaarnota's. UIteraard is het ook mogelijk hier jouw elektrastand aan mij door te geven, dan verwerk ik deze voor je. Groet Martijn
Hallo Martijn, net een mail ontvangen voor doorgeven gas, zou hiervan de jaarnota ontvangen rond 15-1, dus net anders dan jij omschrijft. Kun je hier eens naar kijken, want dit ging vorig jaar ook al mis. (meterstand electra 10465).
Reputatie 4
Badge
@harald, sorry, ik keek verkeerd 😉, het moet inderdaad omgedraaid zijn. Half januari gas, elektriciteit eind februari. Dus alles gaat nu goed. Fijne jaarwisseling alvast.

Groet Martijn

Reageer