link op mail geeft foutmelding | Eneco Community
vraag

link op mail geeft foutmelding

• 29 augustus 2014
  • 25 reacties
  • 403 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 678 reacties
Zodra ik een mail krijg op een topic waar ik op geabonneerd ben klik ik op de link en krijg foutmelding 403 en daarna inloggen foutmelding 400.
Daarna in het forum maar nog steeds niet op de reaktie....pfffff
daarna topic zoeken en naar laatste bericht scrollen.

en deze foutduurt al een poosje, teminste bij mij.

hebben jullie daar geen last van want dit is wel heel gebruiksonvriendelijk.

Stansat:?

25 Reacties

Hoi Stan,

Ik heb daar vooral last van als ik dat op de iPhone doe.
Meestal als ik vanuit Gmail klik op naar reactie dan lukt het een 2e keer wel.

Op de laptop heb ik er nooit last van.
Reputatie 4
Badge +1
Bedankt voor het melden! Ik geef het direct door :)

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge +2
Hi Mike en Ton,

Sapperdeflap, laat nu bijde keren dat ik nu, via Samsung phone op de link klik het direct werken en ik het bericht kan lezen zonder foutmeldingen.
moet wel weer eerst inloggen om een bericht terug te schrijven.
dat moet ook beter kunnen.
ik log bij diverse sites in met wachtwoord en wordt automatisch ingevuld en zit op de site, dat moet Eneco forum ook doen want dat inloggen iedere keer is ook gebruiksonvriendelijk.

Voorlopig doet de link het, of het structureel verbeterd is laat ik je weten Mike.

fijn weekend,

Stansat🆒
Om op de iPhone te zorgen dat er automatisch wordt ingelogd houd ik altijd 1 tabblad extra met Eneco open.
Misschien een tip Stan?
Reputatie 3
Badge +2
Hi Ton,

Ja dat doe ik ook weleens, een goede tip maar waarom zou Eneco hier zo moeilijk over doen Ton?
Blijft vreemd, het vorige forum zat je direct op zonder die inlogprocedure.
Als je iets beter wil maken dan moet je niet met die omslagtige inlogprocedure komen, dat vind ik geen verbetering!

Stansat
Badge +5
@Mike.
Hetzelfde gebeurd bij mij ook de laatste dagen met 403 en 404 terwijl ik ingelogd ben en gisteren ochtend heb ik daar melding van gemaakt bij Merielle Overmars van klantenservice. Zij zoekt dit uit en komt erop terug als ze meer weet.
Hi Ton,

Ja dat doe ik ook weleens, een goede tip maar waarom zou Eneco hier zo moeilijk over doen Ton?
Als je iets beter wil maken dan moet je niet met die omslagtige inlogprocedure komen, dat vind ik geen verbetering!

Stansat

Klopt Stan,

Ja dat was tov van deze inlogprocedure een zegen.
Klikken en klaar!
Vreemd is ook dat het zich concentreert op de GSM en tablet weergave.
Zouden ze aan te stoeien zijn nav ons bezoek aan InSided?
Reputatie 3
Badge +2
Hi Ton,

Stansat

Klopt Stan,

Klikken en klaar!

Dat geloof ik niet, Stefan had het over "geen budget"
Waarschijnlijk dat men wel probeert aanpassingen te doen aan de desktop versie maar gebruiksvriendelijk voor tablet en phone dat laat op zich wachten totdat er geld voor is.
Jammer want ik doe bijna alles op tablet en phone, ik vind het beslist een gemiste kans want dan zit je na een "tablet" update weer met aanloopproblemen.

We wachten af Ton.

Stansat🆒
Reputatie 4
Badge

Jammer want ik doe bijna alles op tablet en phone,

Steeds meer mensen doen dit volgens mij, dus een goede reden om dit toch te doen. Even snel op je tablet kijken zonder je pc op te hoeven starten, of lekker op de bank of in de tuin zitten met je tablet.
Hi Ton,

Stansat

Klopt Stan,

Klikken en klaar!

Dat geloof ik niet, Stefan had het over "geen budget"
Waarschijnlijk dat men wel probeert aanpassingen te doen aan de desktop versie maar gebruiksvriendelijk voor tablet en phone dat laat op zich wachten totdat er geld voor is.
Jammer want ik doe bijna alles op tablet en phone, ik vind het beslist een gemiste kans want dan zit je na een "tablet" update weer met aanloopproblemen.

We wachten af Ton.

Stansat🆒

Hoi Stan,

Verbeteringen aanbrengen, zie ik ook als stoeien.
Kijk alleen eens naar het idiote rechtse groene knop van "Plaats" half onder de rechterzijde van je iPhone.
Ik zou zeggen een simpele aanpassing toch..............
Reputatie 3
Badge +2
Ik merk dat het probleem met de foutmeldingen alleen met de Samsung phone voorkomt en niet met de laptop of desktop versie.
Het is geen structurele fout want af en toe gaat het wel goed.
We wachten het onderzoek af van Mike.

Stansat🆒
Ik merk dat het probleem met de foutmeldingen alleen met de Samsung phone voorkomt en niet met de laptop of desktop versie.
Het is geen structurele fout want af en toe gaat het wel goed.
We wachten het onderzoek af van Mike.

Stansat🆒

Hoi Stan,

Dat schreef ik al eerder, toch.
Laptop is geen probleem, maar op de iPhone wel zeker als ik met een geheel nieuw tabblad begin.
Reputatie 4
Badge
Ik merk dat het probleem met de foutmeldingen alleen met de Samsung phone voorkomt
Over welke Samsung telefoon heb je het dan, ik heb de S3 en de S4 en daar zit ook verschil in als ik op het forum kom.
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor alle meldingen. Zoals als Mike al bevestigde; we gaan er mee aan de slag!
Reputatie 3
Badge +2
Ik merk dat het probleem met de foutmeldingen alleen met de Samsung phone voorkomt
Over welke Samsung telefoon heb je het dan, ik heb de S3 en de S4 en daar zit ook verschil in als
ik op het forum kom.

Hi Toontjelager,

Ik heb de S3,

Maar ongetwijfeld zullen er meer telefoons hetzelfde probleem hebben.
Ook de iPhone.

Bedankt Stefan voor je alerte reaktie, ik hoop dat Mike het op kan lossen want zoals ik al eerder opmerkte er wordt ook veel met telefoons op het forum geantwoord op berichten.

Stansat🆒
Bedankt voor alle meldingen. Zoals als Mike al bevestigde; we gaan er mee aan de slag!

Hoi Stefan,

Bedankt voor de extra aandacht. Het zal het werken met een iPhone een stuk aangenamer maken!
Reputatie 3
Badge +2
Foutmelding 403 en daarna 400!
Nog geen verbetering tot nu toe.
Jammer, blijft irritant.
Reputatie 3
Badge +3
Via mijn telefoon ook ... zou handig zijn als het bericht (antwoord op een post) ook in de mail terecht kwam. En en de link gebruiken om te reageren.
Foutmelding 403 en daarna 400!
Nog geen verbetering tot nu toe.
Jammer, blijft irritant.

Klopt Stan,

Hier vanmorgen op de iPhone ook weer de 1e keer.
Als ik dan terug ga naar de mail en klik weer voor de 2e keer op "Bekijk reactie" dan gaat het wel foutloos.
Reputatie 4
Badge

Hi Toontjelager,

Ik heb de S3,

Maar ongetwijfeld zullen er meer telefoons hetzelfde probleem hebben.
Ook de iPhone.

Ik heb het net even op een Samsung S4 geprobeerd en hier gaat het wel goed op.
Hoi Stan,

Heb je wel de proef op de som genomen, om de tip van mij te gebruiken.
Dus minimaal 1 tab met Eneco open te laten staan en dan een 2e gebruiken om in te loggen en/of om een reactie te
plaatsen
Hoi Stan,

Hoe is de situatie nu?
Reputatie 3
Badge +2
Tja, nu werkte het wel maar het is niet structureel ok.
Het blijft af en toe toch fout gaan.
Ook het eerst moeten inloggen om gelijk een berichtje terug te sturen is toch niet gebruiksvriendelijk?

Moet echt beter kunnen.

Groet,

Stansat
Tja, nu werkte het wel maar het is niet structureel ok.
Het blijft af en toe toch fout gaan.
Ook het eerst moeten inloggen om gelijk een berichtje terug te sturen is toch niet gebruiksvriendelijk?

Moet echt beter kunnen.

Groet,

Stansat

Hoi Stan,

Ja dat extra moeten inloggen vind ik ook nog steeds een crime.
Dat hadden we vroeger niet; alleen als ik een extra tab van de browser op de iPhone heb openstaan dan lukt het me een een reactie te plaatsen zonder eerst in te moeten loggen.
Reputatie 4
Badge

Moet echt beter kunnen.
Dat is inderdaad vervelend, en zeker op je mobiel. Gelukkig onthoud hij wel het wachtwoord, dus dat hoef ik niet elke keer in te typen.
Maar van mij mogen ze dat wel veranderen.

Reageer