Jaaroverzicht EON 2015/2016/2017 | Eneco Community
beantwoord

Jaaroverzicht EON 2015/2016/2017

Hallo,

Ik kan niet meer inloggen op Mijn EON.
Nu Lee's ik hier in het forum datum jaarnota's kunt opsturen van de EON.
Ik heb gas en stroom afgenomen in 2015/2016/2017.

Ik probeer mijn verbruik inzichtelijk te krijgen vanwege aanschaf zonnepanelen en pelletkachel. Dit zou mij helpen bij mijn keuze.

Indien u extra gegevens van mij wenst hoor ik het graag.

Mvrgr Ton Heeremans
icon

Beste antwoord door Erica 30 januari 2019, 15:47

@t.heeremans bedankt voor het aanvullen van de benodigde gegevens. Ik heb zojuist een verzoek ingediend om de oude jaarnota's uit het archief van E.ON te halen. Dit gaat om de notajaren 2015,2016 en 2017. Of het verbruik per maand hierin ook te zien is durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik doe de aanname van niet want een jaarnota laat altijd een specificatie zien over een periode van 12 maanden. Ook wanneer je in bezit bent van een slimme meter welke periodiek kan worden uitgelezen. De enige die dit mogelijk nog kan opvragen is jouw netbeheerder.

De eindnota van Eneco over de periode 2013-2014 zal ik zo toedoen via e-mail.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @t.heeremans

Welkom op het forum! Ik ga graag voor je na hoe we je met deze mooie plannen verder kunnen helpen!

Op het klantnummer uit je profiel vind ik geen gegevens terug uit de periode van levering door E.ON maar van Eneco, tot 2014.

Heb je nog een klantnummer van E.ON beschikbaar? Wil je deze in dat geval toevoegen aan jouw profiel?

Alvast bedankt!
Hoi Rodney,

Ik heb mijn profiel geupdate met een klantnummer van EON.
Is in de jaarnota's ook het verbruik per maand te zien?

Ik lees dat je ook het verbruik van Eneco heb, zou je die ook beschikbaar kunnen stellen?

Alvast bedankt voor de moeite!!

Gr Ton
Reputatie 5
Badge +4
@t.heeremans bedankt voor het aanvullen van de benodigde gegevens. Ik heb zojuist een verzoek ingediend om de oude jaarnota's uit het archief van E.ON te halen. Dit gaat om de notajaren 2015,2016 en 2017. Of het verbruik per maand hierin ook te zien is durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik doe de aanname van niet want een jaarnota laat altijd een specificatie zien over een periode van 12 maanden. Ook wanneer je in bezit bent van een slimme meter welke periodiek kan worden uitgelezen. De enige die dit mogelijk nog kan opvragen is jouw netbeheerder.

De eindnota van Eneco over de periode 2013-2014 zal ik zo toedoen via e-mail.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen