Jaarafrekening EON | Eneco Community
beantwoord

Jaarafrekening EON

• 8 januari 2019
  • 29 reacties
  • 944 Bekeken

Ook ik zou graag mijn jaarafreking van EON over de mail toegezonden krijgen omdat de website mijn.eon.nl niet meer bereikbaar is. Bij voorbaat hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Erica 30 januari 2019, 15:37

@J.A.J. Pater zoals eerder toegezegd heb ik de opgevraagde nota's inmiddels toegezonden via e-mail. Hopelijk kun je hier zo verder mee uit de voeten 🙂
Bekijk origineel

29 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Audrey,
Deze staat als het goed is in mijn profiel..?
Gr,
Charlie

Bedankt voor je snelle reactie. Ik krijg helaas geen gegevens op dit klantnummer. Wil je dit opnieuw bekijken?

Groet, Audrey
Badge
Hallo Audrey,
Deze staat als het goed is in mijn profiel..?
Gr,
Charlie
Reputatie 5
Badge +3
Ook ik zou graag mijn EON jaarrekeningen van 2015-2016-2017 per email willen ontvangen.

Dank alvast!
Charlie

Hoi @Charlie1984,

Bedankt voor je bericht. Ik wil dit graag voor je in orde maken. Wil je het klantnummer in je profiel bijwerken? Dan stuur ik dit per e-mail naar je toe.

Groet, Audrey
Badge
Ook ik zou graag mijn EON jaarrekeningen van 2015-2016-2017 per email willen ontvangen.

Dank alvast!
Charlie
Reputatie 7
Badge +4
@Beertjes

De jaarnota's zijn per e-mail naar je onderweg.

Fijn weekend!

Groet, Denise
ook ik zou graag mijn jaarafrekeningen hebben van 2017 en 2018.

Groet

Peter
Reputatie 5
Badge +3
Ook ik zou graag mijn jaarafreking van EON tot aan de overname door uw bedrijf over de mail toegezonden krijgen omdat de website mijn.eon.nl niet meer bereikbaar is.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Richard Meiners

Hoi @R.E.P. Meiners,

Goed dat je ons op deze manier hebt gevobnden. Ik zorg dat de eindnota van EON per e-mail jouw kant op komt.

Groet, Audrey
Ook ik zou graag mijn jaarafreking van EON tot aan de overname door uw bedrijf over de mail toegezonden krijgen omdat de website mijn.eon.nl niet meer bereikbaar is.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Richard Meiners
Reputatie 5
Badge +5
@W. Kap begrijpelijk dat je meer inzicht wenst en benieuwd bent naar het historisch verbruik. Ik heb de jaarnota 2016-2017 opgevraagd uit het archief en deel deze via e-mail. Dit binnen 5 werkdagen.
Ja, dat was ik. Ik kom er nu achter dat wij wel een erg hoog verbuik hebben, met name electra is meer dan het dubbele van wat “ normaal” is. Ik kan het niet verklaren. Heb de belangsrijkste apparaten gemeten met een energiemeter. Ik kom dan lang niet aan het verbruik dat volgens de meter verbruikt wordt.
Gr Willem
Reputatie 5
Badge +3
Mag ik de jaargegevens over de jaren 2016 en 2017 ontvangen? Bij voorbaat dank.

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik wil graag je gegevens over deze jaarnota's opvragen, maar was je ook in deze periode klant bij Eon?

Groet, Audrey
Mag ik de jaargegevens over de jaren 2016 en 2017 ontvangen? Bij voorbaat dank.
Reputatie 5
Badge +5
@Liebregts de toegang is inderdaad ontzegd per 1 november 2017. Voor die tijd kon alles gedownload worden zoals vooraf aangekondigd. Wat ik kan opvragen voor je is de jaarnota van 2016-2017 en de eindnota van 21 maart 2017 t/m 15 maart 2018. Deze zal ik toedoen via e-mail.
Helaas heb ik geen toegang meer tot mijn EON verbruik & jaaropgaves en deze zijn niet meer beschikbaar op Mijn EON. Kunt u mij de overzichten vanaf 2016 toesturen?
Top! Ik heb ze zien binnenkomen! Hartelijk dank voor de service!
Reputatie 5
Badge +5
@J.A.J. Pater zoals eerder toegezegd heb ik de opgevraagde nota's inmiddels toegezonden via e-mail. Hopelijk kun je hier zo verder mee uit de voeten 🙂
Top! 😎
Reputatie 5
Badge +5
@J.A.J. Pater helder verhaal 🙂 Ik ga vragen om jouw eindnota uit het archief te halen. Zodra ik 'm in mijn bezit heb zal ik dit met jou delen via e-mail.
Ja, maar ik wil het vergelijken met het gebruik van het jaar daarvoor... ☺
Reputatie 5
Badge +5
@J.A.J. Pater bedankt voor deze info. Wat betreft het verbruik kun je deze vraag dan het beste stellen bij jouw huidige leverancier. Dit omdat je daar al bijna een jaar klant bent. Zij kunnen jou inzicht geven in jouw verbruik, juist omdat je daar nu klant bent.
Volgens mij ben ik per 30 januari 2018 bij E.ON weg. Het gaat me inderdaad om de laatste afrekening, de eindnota, dus En het gaat me vooral om het verbruik, maar dat zou ik daarop moeten kunnen zien, toch?
Reputatie 5
Badge +5
@J.A.J. Pater bedankt! Ik heb jouw gegevens nagetrokken en je bent overgestapt van E.ON naar een andere partij vóór 1 juli. Wanneer precies is niet zichtbaar voor ons. Wij hebben de boel overgenomen per 8 oktober 2018. Dit betekent dat wij geen jaarnota hebben wel zou er een eindnota opgemaakt moeten zijn door E.ON of Eneco Zuid Nederland. Dit maximaal 4 weken na jouw overstap. Kun je ons vertellen wanneer je de overstap hebt gemaakt?
Ok, ik heb ze ingevuld onder woonplaats. 🙂
Reputatie 5
Badge +5
@J.A.J. Pater graag nog even de postcode en het huisnummer om succesvol de gegevens te kunnen controleren 🙂
Dag Erica, Ik heb geboortedatum en woonplaats toegevoegd, is dat voldoende?
Ik denk dat mijn contract bij E.ON net afliep voordat Eneco E.ON over nam en toen ben ik naar een andere leverancier gegaan.

Reageer