Jaarafrekening 2016 E.ON | Eneco Community
beantwoord

Jaarafrekening 2016 E.ON

• 14 maart 2019
  • 5 reacties
  • 281 Bekeken

Beste heer of mevrouw,

In het jaar 2016 ben ik klant geweest bij EON, mijn klantnummer was: *verwijderd door moderator*. Ivm een recente storing aan mijn CV ketel heb ik de jaarafrekeningen nodig van de afgelopen 3 jaar. Helaas kan ik niet meer inloggen via mijn EON en kan ik niet meer bij mijn jaarafrekening komen. Nu heb ik begrepen dat Eneco, EON heeft overgenomen, dus ook alle data. Graag wil ik dan via die weg mijn jaarafrekening bij Eneco opvragen.

Met vriendelijke groet,

Rick van Os Joling
icon

Beste antwoord door DeniseMR 18 maart 2019, 11:37

@Porschefreak

Bedankt! We gaan de desbetreffende jaarnota's opvragen en sturen deze zo snel mogelijk toe.

Groet, Denise
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
@Porschefreak

Dat durf ik niet te zeggen, we doen ons best deze z.s.m. toe te sturen.

Groet, Denise
@DeniseMR Wanneer kan ik de jaarnota's verwachten? Graag deze mailen naar: rickvanosjoling@me.com Ik zou ze graag zsm ontvangen aangezien ik deze nodig ivm een geschil.

mvg Rick van Os Joling
Reputatie 7
Badge +5
@Porschefreak

Bedankt! We gaan de desbetreffende jaarnota's opvragen en sturen deze zo snel mogelijk toe.

Groet, Denise
@Erica bedankt voor je snelle reactie. Graag zou ik beide jaarnota's ontvangen.

Alvast bedankt.

Mvg Rick
Reputatie 5
Badge +5
@Porschefreak bedankt voor je bericht. De informatie die je hebt gehad met betrekking tot de overname van E.ON is inderdaad juist. Wij hebben ook alle klanthistorie overgenomen. Ik ga jouw verzoek neerleggen bij de juiste collega's. Ik lees nog graag over welke jaarnota je precies wenst te beschikken. Die van 2016-2017 of 2015-2016?

Reageer