Ik heb geen meterstandenkaart ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Ik heb geen meterstandenkaart ontvangen

• Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
normaal ontvang je een kaart om je standen door te geven nou is dit vorig jaar ook fout gelopen en ben bang dat ik nu weer geen kaart ontvang omdat mijn standen altijd rond 27/1 worden doorgegeven om de jaarafrekening te kunnen opmaken.Kan iemand hier antwoord opgeven?
icon

Beste antwoord door Kelly 25 januari 2013, 14:42

@31merwe
Ik kom even terug op mijn eerdere reactie, want waar ik helemaal overheen keek was het feit dat je slimme meters hebt! Dat verklaart dus waarom je inderdaad geen opnamekaart ontvangt. We ontvangen de standen automatisch. Je hoeft ze dus niet meer door te geven. 😉

Fijn weekend alvast!

Bekijk origineel

77 Reacties

Reputatie 3
Badge
Welkom op het forum. De medewerkers van Eneco zullen dit bericht vast lezen morgen. Kan je zien op mijn eneco wanneer de jaarnota van 2013 verwacht wordt?

Welkom op het forum. De medewerkers van Eneco zullen dit bericht vast lezen morgen. Kan je zien op mijn eneco wanneer de jaarnota van 2013 verwacht wordt?

dankjewel voor je reactie mijn jaarnota komt op 14/2/2013
Reputatie 3
Badge
Dan zou je meterstandkaart inderdaad al binnen moeten zijn. Je kan de reactie afwachten maar stuur anders even een privebericht aan een moderator. Kelly bijvoorbeeld. Dan kan ze die eventueel gaan invoeren. Ik zou dan wel voor je eigen administratie even een kopie bewaren.

Dan zou je meterstandkaart inderdaad al binnen moeten zijn. Je kan de reactie afwachten maar stuur anders even een privebericht aan een moderator. Kelly bijvoorbeeld. Dan kan ze die eventueel gaan invoeren. Ik zou dan wel voor je eigen administratie even een kopie bewaren.

misscien een stomme vraag maar hoe stuur je een prive bericht?
Reputatie 3
Badge
Onder haar profielfoto staat: stuur prive bericht

https://forum.eneco.nl/members/kelly-4103/

Ik hoop dat het gaat lukken.

Onder haar profielfoto staat: stuur prive bericht

https://forum.eneco.nl/members/kelly-4103/

Ik hoop dat het gaat lukken.

oke dankjewel
Reputatie 3
Badge
Geen dank en domme vragen bestaan niet. Fijne avond nog.

O ja, kijk wel even of je een reactie terugkrijgt morgen of maandag. 🙂

Geen dank en domme vragen bestaan niet. Fijne avond nog.

O ja, kijk wel even of je een reactie terugkrijgt morgen of maandag. 🙂

heb net een prive bericht gestuurd en zal idd morgen even kijken op reactie.Jij ook nog een fijne avond!
Reputatie 5
Badge +3
Beste 31merwe,

Welkom op ons forum. Ik heb je privé bericht ook ontvangen en beantwoord. Je kunt de standen aan mij doorgeven. Het is voor mij niet duidelijk waarom je ook dit jaar geen meterstandenkaart hebt ontvangen. Dat laat ik uitzoeken.

Ps: ik heb de titel van je bericht aangepast zodat deze wat duidelijker is voor andere forumleden.

Groet, Kelly
ook ik heb nog geen meterstanden kaart ontvangen, en mijn jaarnota zou 26/2 worden verwacht....
Ik heb net even gebeld met Eneco, die zeiden wacht nog even 10 dagen ,als je dan nog niks hebt bel dan even de standen door
Maar ik wil eigenlijk deze 10 dagen niet afwachten omdat ik bang ben dat ik dan te laat ben met het invullen,aangezien ik net 1 jaar in dit huis
woon , ben ik heel nieuwsgierig naar mijn verbruik tov de vorige bewoner, ik betaal namelijk dik 50 euro meer dan in mijn vorige huis,dus ik hoop stiekum
toch aardig wat terug te krijgen,vandaar
Maar is er een mogelijkheid een kaart te ontvangen dat iemand weet? ik kan nl van huisuit geen 0900 nummers bellen(heb dit zojuist bij uitzondering op mijn werk kunnen doen vandaar)
Alvast dank

groetjes
bebe 01
Reputatie 5
Badge +3
bebe01,

Welkom op het forum. In principe is het de bedoeling dat je de kaart even afwacht. De 'ideale' opnamedatum van jouw adres ligt rond 15 februari 2013, dus je kan de kaart gewoon nog verwachten. Ik ga er vanuit dat je de kaart het weekend of begin volgende week binnen hebt. Anders kan je de standen inderdaad doorbellen, of via ons formulier op de website doorgeven, dan zijn er geen telefoonkosten aan verbonden.

Groet, Kelly
Beste Kelly,

Heel hartelijk dank voor uw snelle en duidelijke reactie, ik wacht het dan even af tot 15 februari.
Mocht ik de kaart dan nog niet binnen hebben dan zal ik het formulier hiervoor gebruiken.
Superbedankt voor uw reactie.

😃
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan!
Reputatie 5
Badge +3
@31merwe
Ik kom even terug op mijn eerdere reactie, want waar ik helemaal overheen keek was het feit dat je slimme meters hebt! Dat verklaart dus waarom je inderdaad geen opnamekaart ontvangt. We ontvangen de standen automatisch. Je hoeft ze dus niet meer door te geven. 😉

Fijn weekend alvast!
okay dan, een slimme meter ! ik wist niet dat ik die had,haha
Maar ik kreeg net van de klantenservice ook een bericht terug dat ik de kaart op mijn adres in de laatste week van januari kan verwachten............
ik wacht rustig af of ik nu wel of geen kaart krijg, wordt nu spannend,haha
Dank nogmaals voor jouw reactie Kelly!
Jij ook vast fijn weekend, groetjes bebe01
Reputatie 5
Badge +3
@bebe01,

Voor de duidelijkheid, mijn bericht was gericht aan @merwe31. Jij hebt geen slimme meters! Voor jou blijft het antwoord dus staan zoals ik eerder gaf.

Groet, Kelly
haha okay sorry, ik was weer te snel met reageren,haha
ik wacht de kaart dus gewoon rustig af, komt goei
groetjes
bebe01
Reputatie 3
Badge
Ok. Dus vanaf dit jaar geen standen meer opnemen voor mij. 🙂

Ok. Dus vanaf dit jaar geen standen meer opnemen voor mij. 🙂

Blijkbaar Jeroen.Vandaar dat ik vorig jaar ook al geen kaart had ontvangen.Had wel fijn geweest als ze dit erbij hadden vermeld🆒Het is dat mijn buurvrouw me erop attendeerde dat de standen weer ingevuld moeten worden want dat ging vorig jaar niet goed maar toen heb ik gebeld en de standen doorgegeven raar dat ze toen niet hebben gezegd dat dit niet nodig was geweest vanwege die slimme meters.Maar goed eind goed al goed.Volgend jaar hoor je mij niet meer:pIn ieder geval bedankt voor je reactie/hulp en een fijn weekend!
Reputatie 3
Badge
Jij ook een fijn weekend
ik heb inmiddels de meterstandenkaart ontvangen , ik wacht nu met spanning mijn jaarnota af( ben vorig jaar verhuisd en dit wordt mijn eerste rekening van mijn nieuwe adres,aangezien ik nu 50 euro pm meer betaal dan op mijn vorige adres verwacht ik een hoop terug te krijgen, spannend)
Reputatie 4
Badge +1
Ja, ik snap goed dat je benieuwd bent naar de uitkomst van de jaarnota! Rond 26 februari 2013 kun je de jaarnota zien via Mijn Eneco. Nog even geduld dus 😉

Groet,
Mike
dank voor de snelle reactie Mike, idd nog even geduld, de 26ste staat groot genoteerd op de kalender 🙂
hallo ik heb nog steeds geen opnamekaart ontvangen normaal ontvang ik dit rond oud en nieuw per post.

Kunt u nagaan of dit al is verstuurd

Mvg
Heb je je spammap bekeken?
De opnamekaart wordt tegenwoordig per Email verzonden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen