Hoog electra verbruik tijdens vakantie | Eneco Community
beantwoord

Hoog electra verbruik tijdens vakantie

• 5 augustus 2019
  • 34 reacties
  • 979 Bekeken

Toon eerste bericht

34 Reacties

En nng paar fotos

Volgens Stedin de meter levert terug op trlwerk 3 en telwerk 4. De meter communiciert goed.

Sowieso, ik snap ook niet waarom mijn verbruik is soms 2 of 2,5x keer hoger dan mijn buren.

De buitenverlichting staat op servicekosten. Dit is een woning van de woningcorporatie.
Net een bericht gekregen van Stedin

"Dankjewel voor het doorgeven. De meter staat in dit geval niet in storing, hij loopt namelijk wel. Eneco zal in dit geval een onderzoek moeten starten naar de meterstanden, dit kunnen zij via de leveranciersdesk doen. Ik kan jou helaas niet verder helpen maar Eneco gelukkig wel!"
Reputatie 7
Badge +5
@winterx

Fijn om te lezen dat je meters niet in storing staan!

Wij zien verder geen bijzonderheden wat betreft je verbruik of meterstanden. Pas als deze absurd hoog zijn of als er verkeerde meterstanden zijn gebruikt, kloppen wij aan bij een netbeheerder. Dit beantwoord jouw vraag natuurlijk niet. Eerder heb ik je aangeraden om je verbruik op dagbasis te gaan bijhouden zodat jij gericht onderzoek kan doen naar waardoor je (volgens jou) zo veel verbruikt. Ik zie dat je de Eneco App al gebruikt, dat scheelt! Mocht dit niet voldoende zijn, dan kan je denken aan slimme apparaten of andere tools die voor jou inzichtelijk maken wat je verbruikt en waar dit exact vandaan komt.

Succes!

Groet, Denise
In de meterkast heb ik ook watermeters van andere buren. Ze hebben sleutels van de meterkast. Is ook een optie dat iemand "gebruikt" mijn aansluiting.

Reageer