Hoge piep vanaf slimme meter | Eneco Community
vraag

Hoge piep vanaf slimme meter

  • 19 juli 2014
  • 6 reacties
  • 5025 Bekeken

Volgens mij komt er uit de slimme meter een hele hoge piep die je in heel het huis hoort.

Toon geeft ook aan dat ie niet verbind ermee.

Kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?

Want het is tamelijk irritant!!

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste Magicmetmark,

Welkom op het forum.
Heb je al contact gehad met je netbeheerder of met het Nationale storingsnummer op 0800 9009? Ik hoor graag hoe het afgelopen is!

Groet,

Folkert
Volgens mij komt er uit de slimme meter een hele hoge piep die je in heel het huis hoort.

Toon geeft ook aan dat ie niet verbind ermee.

Kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?

Want het is tamelijk irritant!!


Hoi Magic,

Is je probleem al opgelost?
Heb je het advies van Folkert al opgevolgd?

Ik zou van zo'n hoge piep helemaal razend worden........
Reputatie 4
Badge
Ik hoor graag hoe het afgelopen is!

Wij ook, en ook wat het nu eigenlijk was en wat de oplossing was.
Of was het niet zo irri...
Ik denk dat de piep al lang over is, omdat ik zag dat er 2 dagen geleden gereageerd was en daarna door de ts niet meer.
Reputatie 4
Badge
Als het echt irri was en niet opgelost had hij al gereageerd. Lijkt me dus dat het opgelost is.
Toch zou het leuk en misschien wel handig zijn voor op het forum als hier een oplossing stond.
Precies!

Daarom stelde ik ook nadere vragen, want een piep is wel irritant, maar het delen van de oplossing hier op het forum daar hebben we allemaal iets aan!

Reageer