hoe kan ik zien wat ik nu verbruik heb in januari? | Eneco Community
beantwoord

hoe kan ik zien wat ik nu verbruik heb in januari?

• 4 februari 2013
  • 5 reacties
  • 650 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
goeieavond,

Ik had een vraagje ik ben sinds vorig jaar mei meer thuis omdat er een kleintje bij is gekomen dus werk veel minder als vorig jaar nou was mijn vraag waar kan ik zien wat ik in december januari heb verbruikt ten opzichte van vorig jaar dat ik niet met een hele hoge rekening zit straks met de eindafrekening.
Vind het erg moeilijk of ik mijn maandbedrag moet veranderen
icon

Beste antwoord door Kelly 5 februari 2013, 08:28

Hallo josee, welkom op het forum!

Ik zie dat je geen slimme meters hebt (meters die op afstand worden uitgelezen) dus als je niet zelf je standen hebt genoteerd, kun je het exacte verbruik van december en januari niet meer achterhalen.

Je ontvangt de jaarnota eind september 2013. Je kan tussentijds de meterstanden aan ons doorgeven, voor een herberekening van je termijnbedrag. Dit kan via ons contactformulier of via een privé bericht aan mij of een van de andere moderators.

Groet, Kelly
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 3
Badge
Als je het missen kan zou ik het omhoog gooien maar je zou je meterstand kunnen toesturen zodat een moderator is kan kijken hoe je zit??? Zelf kan je de huidige stand vergelijken met je verbruik van vorige jaar! Bij een slimme meter even op mijn Eneco kijken als dit inmiddels goed werkt.
Reputatie 5
Badge +3

Ik zie dat je geen slimme meters hebt (meters die op afstand worden uitgelezen) dus als je niet zelf je standen hebt genoteerd, kun je het exacte verbruik van december en januari niet meer achterhalen.

Je ontvangt de jaarnota eind september 2013. Je kan tussentijds de meterstanden aan ons doorgeven, voor een herberekening van je termijnbedrag. Dit kan via ons contactformulier of via een privé bericht aan mij of een van de andere moderators.

Groet, Kelly
Hoi kelly

dat heb ik niet gedaan ik zou het wel graag willen weten. En ik ziet te twijfelen over om toon tenemen.
mijn meterstanden zijn nu meterstand 1 85987 meterstand 2 90268.
bedankt alvast

met vriendelijke groet josee

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
Beste josee,

Bedankt voor de meterstanden voor elektriciteit. Voor een compleet beeld, ontvang ik ook graag de meterstand voor gas.

Wat Toon betreft, heb je op de website over Toon al gekeken of je woning geschikt is? Als je wilt, zorg ik dat een collega contact met je opneemt over Toon. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 5
Badge +3
@josee,

Ik heb je privé berichten ontvangen en beantwoord.

Groet, Kelly

Reageer