Herkomst standen jaarnota | Eneco Community
beantwoord

Herkomst standen jaarnota

Op mijn jaarnota zie ik dat ik de standen 2018 zelf heb door gegeven. Hier is een verwijzing *2 achter gezet terwijl 2017 een *1 verwijzing heeft. Is dit een foutje of betekend het iets anders?
icon

Beste antwoord door Rodney 2 november 2018, 14:03

@Robbies Toon,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je hier scherp op bent. De toelichting van deze cijfertjes als herkomst van de standen vind je terug onder de verbruikstabel zelf, pagina 6 van 7.

Op de meest recente jaarnota zie ik de volgende verklaring als herkomst van je standen:

1 Deze stand is op afstand uitgelezen uit uw slimme meter
2 Door u aan ons doorgegeven

Op de jaarnota van vorig jaar staat onder dezelfde tabel enkel:

Er is geen verband tussen deze 'eentjes', 'tweetjes' of waar mogelijk 'drietjes' (fysieke opname netbeheerder bijvoorbeeld) op achtereenvolgende jaarnota's. We gebruiken deze enkel om zoals gezegd te herkomst te duiden en in principe zul je in het vervolg alleen nog 'eentjes' als herkomst teruglezen op de nota's omdat er sprake is van slimme meters en de standen hierbij op afstand uitleesbaar zijn.

Tenzij je zelf de standen doorgeeft natuurlijk, maar ook daarvan geven we vervolgens de verklaring op de jaarnota. ;-)

Heb je hier nog vragen bij? Stel ze gerust!
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
@Robbies Toon,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je hier scherp op bent. De toelichting van deze cijfertjes als herkomst van de standen vind je terug onder de verbruikstabel zelf, pagina 6 van 7.

Op de meest recente jaarnota zie ik de volgende verklaring als herkomst van je standen:

2 Door u aan ons doorgegeven

Op de jaarnota van vorig jaar staat onder dezelfde tabel enkel:

Er is geen verband tussen deze 'eentjes', 'tweetjes' of waar mogelijk 'drietjes' (fysieke opname netbeheerder bijvoorbeeld) op achtereenvolgende jaarnota's. We gebruiken deze enkel om zoals gezegd te herkomst te duiden en in principe zul je in het vervolg alleen nog 'eentjes' als herkomst teruglezen op de nota's omdat er sprake is van slimme meters en de standen hierbij op afstand uitleesbaar zijn.

Tenzij je zelf de standen doorgeeft natuurlijk, maar ook daarvan geven we vervolgens de verklaring op de jaarnota. ;-)

Heb je hier nog vragen bij? Stel ze gerust!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen