Herinnering doorgeven meterstanden | Eneco Community
beantwoord

Herinnering doorgeven meterstanden

• 21 mei 2014
  • 1 reactie
  • 325 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
28 April kreeg ik het verzoek via de mail om de meterstanden door te geven, dit heb ik dezelfde dag nog gedaan en heb hier ook een bevestigingsmail van ontvangen. Op 12 mei kreeg ik echter opnieuw een mail met een herinnering om de meterstanden door te geven. Als ik de link in de mail gebruik kreeg ik echter de melding dat de meterstanden al zijn doorgegeven en heb de mail verder genegeerd. Nu krijg ik vandaag echter via de post opnieuw een herinnering om de meterstanden door te geven, maar de site geeft opnieuw aan dat deze al ontvangen zijn.
De herinneringen maken het er niet bepaald duidelijker op, zijn de juiste meterstanden nu wel of niet door Eneco ontvangen?
icon

Beste antwoord door Kelly 22 mei 2014, 08:48

Hallo Arrie,

Welkom op ons forum! Leuk dat je je vraag via deze weg stelt.

Het is natuurlijk vreemd dat je zowel digitaal als per post herinneringen krijgt, terwijl je de standen wel al hebt doorgegeven. Dat is niet de bedoeling. Excuses voor de veroorzaakte verwarring. Wij hebben de meterstanden van 28 april voor zowel gas als elektriciteit ontvangen en verwerkt. Je mag de herinneringen dus als niet verzonden beschouwen.

Groet, Kelly
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Arrie,

Welkom op ons forum! Leuk dat je je vraag via deze weg stelt.

Het is natuurlijk vreemd dat je zowel digitaal als per post herinneringen krijgt, terwijl je de standen wel al hebt doorgegeven. Dat is niet de bedoeling. Excuses voor de veroorzaakte verwarring. Wij hebben de meterstanden van 28 april voor zowel gas als elektriciteit ontvangen en verwerkt. Je mag de herinneringen dus als niet verzonden beschouwen.

Groet, Kelly

Reageer