Graag een correctie nota i.v.m. foutieve geschatte meterstanden | Eneco Community
vraag

Graag een correctie nota i.v.m. foutieve geschatte meterstanden

Toon eerste bericht

38 Reacties

ik kreeg gisteren een herhaalde oproep om mijn meter gegevens door te geven omdat ik dat nog niet gedaan had
Oké dan wordt het spoedeisend om een geschatte nota te voorkomen.
Je zou ook even een Appje kunnen sturen via WhatsApp.
waar naar toe dan?
Ik stuur je een pb, want Eneco heeft het nog niet echt vrij gegeven.
Via WhatsApp heb ik de meterstanden kunnen doorgeven, Eneco is ermee bezig om ook de teruglevering te kunnen opgeven.
Erg veel dank aan Brandje
Reputatie 4
Badge +1
Hallo!

Ik zie dat je inderdaad mijn collega al hebt gesproken op WhatsApp. Dan komt het vast en zeker helemaal goed ;)

Groet,
Mike
Heb nu de jaarafrekening gekregen, wat blijkt, ik word gewoon afgerekend over de stroom die ik heb terug geleverd, ipv van 1150 kwh terugleveren, moet ik het nu betalen.
Ik ga ervan uit dat het een foutje is en dat dit wel snel wordt opgelost door een credit nota of een nieuwe jaarafrekening.
Wordt vervolgd
Misschien is er een misverstand ontstaan toen je het via de App doorgaf.

Dus meldt de toen doorgegeven standen en datum hier voor de zekerheid nog even in dit topic.
Misschien is er een misverstand ontstaan toen je het via de App doorgaf.

Dus meldt de toen doorgegeven standen en datum hier voor de zekerheid nog even in dit topic.

Volgens degene die mij op whatsapp hielp, zou Danielle er in de loop van de dag nog naar kijken.
maar zal mijn meterstanden hier ook nog doorgeven.

T1 1394
T7 1150 dit zijn de standen na plaatsing nieuwe meter
Gas 27846
binnen enkele dagen krijg ik een nieuwe jaarafrekening
binnen enkele dagen krijg ik een nieuwe jaarafrekening

Mooi zo, dan is dus de correctie nu in behandeling!!
Reputatie 4
Badge +1
Ja, Danielle is er inmiddels weer mee aan de slag, wordt vervolgd!
Nieuwe jaarafrekening (correctie) is binnen, alles is nu goed.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen