Geen verbruik meer op Toon na update | Eneco Community
vraag

Geen verbruik meer op Toon na update

  • 31 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

naar update toon werkt verbruik niet meer kan niet meer zien verbruik per uur per dag per maand en per jaar  


5 Reacties

Hoi Gijs,
 

Dus je verbruiks grafieken zijn op Toon® niet zichtbaar. 
Ik denk dat als je Toon® even herstart dat dat weer zichtbaar is. 
 

Maak daarvoor de ketelmodule van Toon® bij je CV even 1 minuutje stroomloos. 

heb ik gedaan maar werkt nog  niet 

Reputatie 6
Badge +2

@gijs ondiep 

Welkom op de community. Inzage in het verbruik is vooral in deze periode erg belangrijk. Ik kijk het graag voor je na of er een oplossing is. Kan je je profiel aanvullen met je klantnummer?

Groeten, Tina

waar kan ik mijn klant nummer in vullen

Hoi Gijs,
 

Klik op je forumnaam. In het nieuwe venster wat dan opent zie je een rode balk met Bewerk je profiel. 
Dan moet het verder lukken. 
Suc6

Reageer