Geen verbruik en ingeschat verbruik meer na plaatsing slimme meter | Eneco Community
vraag

Geen verbruik en ingeschat verbruik meer na plaatsing slimme meter

  • 12 maart 2018
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Badge
  • Komt hier vaker (level 8)
  • 34 reacties
Na de aanleg van slimme meter afgelopen dinsdag is er geen maandresultaat meer beschikbaar. Ook het ingeschatte bedrag over maart klopt niet meer.

Harde en zachte reset werken niet.

Wat moet ik doen?

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@VanG1LS

Wanneer er slimme meters geplaatst worden dan zie je inderdaad geen maandresultaat meer. Wat is er exact gewijzigd aan het ingeschatte verbruik? Ik verneem het graag van je.
Badge
Doordat het maand resultaat er niet is is er ook geen vergelijking meer. Neem aan dat het volgende maand weer goed is.
Reputatie 5
Badge +3
Deze maand heb je inderdaad dit inzicht niet door de plaatsing van de slimme meters. Volgende maand is het weer oke 😉

Reageer