Geen toestemming voor het uitlezen van slimme meters | Eneco Community
vraag

Geen toestemming voor het uitlezen van slimme meters

• 8 maart 2019
  • 6 reacties
  • 249 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Waarom ben ik bij ieder aanmelding gevraagd voor toestemming de slimmemeter te lezen. Ik wil geen akkord geven en ik wil geen cookies van Eneco bewaren op mijn computer na afsluiten. Waarom is de toestemming niet in mijn klantengegevens bewerkt?

6 Reacties

In feite moet je bij de bron het uitzetten regelen.
Ken je dit aanvraagformulier van je Netbeheerder?

https://www.stedin.net/slimme-meter/slimme-meter-uitlezen/
Reputatie 5
Badge +3
Waarom ben ik bij ieder aanmelding gevraagd voor toestemming de slimmemeter te lezen. Ik wil geen akkord geven en ik wil geen cookies van Eneco bewaren op mijn computer na afsluiten. Waarom is de toestemming niet in mijn klantengegevens bewerkt?

Hoi @willima,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit via ons forum met ons deelt. Wist je dat je al toestemming gegeven hebt om de slimme meter uit te lezen? Je kunt jouw toestemming weer intrekken via het menu.

Groet, Audrey
Ik begrijp dat Stedin lees de meter een keer per maand en stuur door naar de Energieleverancier ( Eneco ) Daar heb ik geen bezwaar tegen maar Eneco vraagt voor toestemming per dag en dat wil ik niet hebben. Nu komt bij ieder bezoek aan "Mijn Eneco" de vraag voor toestemming.
Ik heb geen toestemming om Eneco de meter te lezen. Alleen Stedin.
Nogmaals. Waarom ben ik bij elke aanmelding weer gevraagd?
Ach je bedoelt de toestemming zoals in deze keuze wordt bedoeld.

Heb je daar wel de keuze Niet akkoord gedaan?
Ja heb ik Niet Akkord gedrukt en bij de volgende bevestiging ook niet akkord gedrukt

Reageer