Geen stroomverbruik in grafiek op mijnEneco | Eneco Community
vraag

Geen stroomverbruik in grafiek op mijnEneco

• 8 mei 2014
  • 5 reacties
  • 480 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
  • Kind aan huis (level 12)
  • 587 reacties
Ik zie op mijnEneco in de grafiek per dag (stroom) al enkele dagen geen stroomverbruik. Is dit een storing ?

5 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
Vanaf dinsdag zie ik op 1 van mijn slimme stekkers wel het dagverbruik en de grafiek van die dag van die stekker, maar als ik op de knop "Meer details" druk dan krijg ik een vol blauw scherm met daaromheen een donkerblauwe lijn en geen verbruik en geen grafiek. Alles voor dinsdag 14-9 is wel zichtbaar en de overige 7 stekkers geven wel een grafiek. Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd en de Toon zelf al een harde reset gegeven (stekker uit de WCD gehaald) maar niets helpt. Ik kan wel proberen om de slimme stekker opnieuw af en aan te melden maar dan ben ik alle wel aanwezige grafieken kwijt. Dit probleem is ontstaan na de laatste update. Ik heb ook de stekker al uit het stopcontact genomen en weer terug geplaatst, maar ook dat heeft niet geholpen.
Help
Reputatie 4
Badge +4
@Wimmie,

Wat een lastig probleem! Dit zoeken we graag voor je uit. Wil je foto's van het scherm van Toon sturen waarop het probleem duidelijk te zien is?
Reputatie 1
Badge +1
Beste Eva,
De foto's heb ik vanmiddag al via de mail verzonden naar toon@eneco.com , Dit n.a.v. een telefonisch gesprek dat ik met ze heb gehad.
Natuurlijk wil ik ze nogmaals ook naar het forum sturen, dus bij deze.
De eerste foto is van zeg maar het "Nu" moment en de daarop volgende zijn nadat ik op de knop "Meer details" heb gedrukt

Met vriendelijke groet,
Wim Visser
Hoi Wim,

Ik zou de weerbarstige stekker verwijderen en opnieuw installeren.
Reputatie 4
Badge +4
@Wimmie,

Bedankt voor de foto's. Ik zie dat mijn collega van de klantenservice het probleem reeds heeft uitgezet bij de software ontwikkelaars. Hij neem contact met je op zodra hij meer informatie heeft. Ik ga er van uit dat je spoedig wat hoort!

Reageer