Geen meterstandenkaart ontvangen | Eneco Community
vraag

Geen meterstandenkaart ontvangen

• 28 januari 2013
  • 23 reacties
  • 2311 Bekeken

Goedemorgen,

Vorig jaar zou iemand mijn meterstanden komen opnemen, niemand gezien. Ook geen meterstandenkaart ontvangen dus maar telefonisch doorgegeven.
Dit jaar verwacht ik mijn jaarnota op 12.03.13 maar tot op heden geen meterkaart ontvangen.

Tot welke datum zou ik uiterlijk moeten wachten? ik wil namelijk geen geschatte standen.

alvast bedankt!

MVG

Daniel

23 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo CapoNoble,

Welkom hier! Wij ontvangen jouw meterstanden het liefst op of rond 24 februari 2013. Voorgaande jaren hebben we ook begin februari de meterstandenkaarten verstuurd. Ik verwacht dus dat je in de 1e of 2e week de kaart kan verwachten.

Groet, Kelly
Bedankt! 🙂 best handig zo online.

U bedoelt zeker week 1 of week 2 van februari.

ik heb altijd begrepen dat jullie 4 tot 6 weken voor de datum van de jaarnota de meterstanden wilden hebben ?

met 24 februari en 12 maart is dat zeker niet het geval.

groet, Daniel
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Daniel,

Kelly geeft aan dat je de meterstandenkaart in de eerste of tweede week van februari 2013 kunt verwachten. Je hoeft er dan ook niet zelf achteraan of hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Ik vraag je nog even geduld te hebben.

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Klopt het dat in het uiterste geval een correctienota opgemaakt kan worden? Of is dit in uitzonderingen het geval?
Reputatie 5
Badge +3
@Jeroen,
In de meeste gevallen is een correctienota mogelijk, mits het verschil tussen de geschatte standen en de werkelijke standen voldoende is.
Goedemorgen,

Wij hebben tot op heden nog geen meterstandenkaart ontvangen. Klopt dit of is er tijdens verzending iets misgegaan?

mvg
Reputatie 5
Badge +3
Hallo M.J. de Waal,

Leuk dat je ons forum gevonden hebt! Welkom hier.
We ontvangen je meterstanden graag rond 11 november 2013. Ik ga er daarom vanuit dat je de meterstandenkaart deze week ontvangt. Is dat onverwachts niet het geval, neem dan aub de standen op 11 november op en geef deze hier aan ons door. Dat kan eventueel via een privé bericht aan mij. Dan verwerk ik de meterstanden.

Een privé bericht kun je sturen door links op mijn naam te klikken, dan verschijnt de optie.

Groet, Kelly
Dag,

Wij hebben ook nog geen meterstandenkaart ontvangen. Vorige jaren hadden we deze voor eind oktober ontvangen.
Geldt het bericht aan M.J. de Waal voor alle klanten? Dus wachten tot 11 november indien geen meterstandenkaart ontvangen?

dankjewel alvast.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Langerak,

Het opnamemoment is niet bij alle klanten hetzelfde. Dit verschilt per netbeheerder en woonplaats. Toevallig willen we ook van jou het liefst rond 11 november de standen ontvangen. We sturen de meterstandenkaarten tegenwoordig ook digitaal toe. Heb je je e-mailbox al gecontroleerd?

Mocht je geen standenkaart ontvangen, per post of per mail, stuur de standen dan aan mij door.

Groet, Kelly
goede middag
Vorig jaar begin Noember mijn meterstand in gevuld maar dit jaar nog geen bericht gehad om meterstand door te geven
met vriendelijke groet
d van Waas
Hoi Dick,

Heb je ook gekeken in je IN-box van je provider?
Als je email bij Eneco bekend is gaat het tegenwoordig ook via email.
Kijk ook even bij je Spamfilter.
Beste Eneco,

Ik zou graag een kaart of email willen ontvangen om mijn meterstanden door te kunnen geven.

Vriendelijke groet, G Zwaan
Badge
Mijn topic is gesloten (???), maar volgens Kelly moet ik al een meterstandenkaart in mijn mailbox hebben ontvangen??? En nee, er zit NIETS in mijn spambox.

Quote Kelly: Hallo Carola,

We ontvangen de meterstanden het liefst rond 20-11. We sturen de meterstandenkaarten tegenwoordig per e-mail als het e-mailadres bij ons bekend is. We hebben de kaart al per e-mail gestuurd. Mogelijk is deze in je spamfilter terecht gekomen?
Binnen enkele dagen ontvang je van ons een herinnering voor het doorgeven van de standen. Als je ook die niet zou ontvangen, stuur dan de meterstanden desnoods via een privé bericht naar mij toe, op of rond de 20e.

Groet, Kelly

Een PB button zie ik niet?
Reputatie 7
Badge +7
Een PB button zie ik niet?

Als je op een naam van een van de moderators klikt .
Zie je hoe je een p.b.
Kan versturen.
Badge
@jvdl: thanks!
Reputatie 5
Badge +3
goede middag
Vorig jaar begin Noember mijn meterstand in gevuld maar dit jaar nog geen bericht gehad om meterstand door te geven
met vriendelijke groet
d van Waas

Hallo Dick van Waas,

Welkom op het forum!

We ontvangen de meterstanden graag op of rond 22 november 2013. We hebben je een meterstandenkaart per e-mail toegestuurd. Heb je deze ontvangen (misschien in de spambox)? Zo niet, dan sturen we je binnenkort een herinnering. Als je ook deze onverhoopt niet krijgt, geef de standen dan de 22e aan mij door, via een privé bericht bijvoorbeeld. Die kan je naar mij sturen door links op mijn naam te klikken. Dan verschijnt de optie om een privé bericht te versturen.

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
Beste Eneco,

Ik zou graag een kaart of email willen ontvangen om mijn meterstanden door te kunnen geven.

Vriendelijke groet, G Zwaan

Hallo gabyz,

Bedankt voor je bericht en welkom op het forum. We versturen de meterstandenkaarten tegenwoordig per e-mail, als we over het e-mailadres beschikken. Heb je je e-mailbox gecontroleerd? Mogelijk is de kaart in het spamfilter beland.

We ontvangen het liefst de meterstanden op of rond 18 november. Als je geen kaart ontvangen hebt, geef de standen dan rond deze datum aan mij door, eventueel via een privé bericht. Dan zorg ik dat ze worden verwerkt. Je kan mij een privé bericht sturen door links op mijn naam te klikken. Dan verschijnt de optie om een privé bericht te versturen.

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
@Carola, ik heb je bericht ontvangen en beantwoord
Reputatie 7
Badge +7
@jvdl: thanks!

geen dank Carola,
daar zitten we hier voor op het forum , om elkaar te helpen .
en je ziet het Kelly heeft al contact met je opgenomen.
mvg,
jan
Badge
Hallo Kelly,

Ik heb je vanmorgen via PB de meterstanden door gegeven. Ik hoop dat e.e.a. goed verwerkt gaat worden. Grt, Carola
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Carola,

Ik heb inmiddels al op je PB gereageerd en de meterstanden verwerkt.
Hallo Kelly,

Ook ik heb geen meterstandenkaart ontvangen

gr herman
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Herman,

Welkom op het forum!
Dat kan wel kloppen. We maken de jaarnota eind december. Ik ga ervan uit dat je in de loop van deze week de meterstandenkaart nog ontvangt. Omdat we beschikken over je e-mailadres ontvang je die per e-mail. Houdt dit dus in de gaten. Controleer ook de spambox regelmatig om te controleren of onze kaart daar niet terecht gekomen is.

Als je eind deze week niets ontvangen hebt, stuur mij dan een privé bericht met de standen aub.

Groet, Kelly

Reageer