Geen meterstanden kaart ontvangen? | Eneco Community
vraag

Geen meterstanden kaart ontvangen?

• 5 augustus 2014
  • 10 reacties
  • 620 Bekeken

Goedemorgen,

Volgens Mijn Eneco zou ik rond 11 augustus mijn eindnota ontvangen en zou ik dan 2-3 weken van tevoren mijn meterstanden door moeten geven.
Ik heb echter geen meterstanden kaart ontvangen?

De emails van Eneco komen normaal gesproken ook niet in mijn Spamfolder terecht.

Is mij wel een meterstandenkaart verstuurd? (per post/mail) Zo ja, kan ik deze nogmaals krijgen of is er een andere mogelijkheid om mijn meterstanden door te geven?
Zo nee, zou ik deze alsnog graag ontvangen :)

Alvast bedankt!

Nadine

10 Reacties

Hoi Nadine,

Als je het niet erg vind, maar je je standen gewoon hier in dit topic vermelden.
Een moderator zal dit oppakken en het aan je terug koppelen.
Hoi Ton,

Natuurlijk, geen probleem! Ik zet ze vanavond in dit topic, ben nu op mn werk.

Bedankt voor de snelle reactie 🙂
Perfect, maar houdt even in de gaten of een moderator na het plaatsen van je standen een reactie plaatst.
Dan weet je zeker dat de standen zijn aangekomen, je mag eventueel ook een pbtje sturen.
Reputatie 4
Badge
Je kan ook je meterstanden online doorgeven: https://www.eneco.nl/meterstanden-doorgeven/
of via telefoonnummer 0800 8166
goedenavond,

Zoals vanmiddag besproken zou ik mijn meterstanden doorgeven. Opgenomen vandaag, 5 augustus

Meter 1: 4084
Meter 2: 4176
Gas: 5395

Graag een reactie/bevestiging van een moderator dat de meterstanden goed zijn aangekomen zodat ik met een "gerust hart" op mijn jaarnote kan wachten :)

Fijne avond!

Nadine
Hoi Nadine,

Perfect toch!
Morgen krijg je vanzelf een terug koppeling van een moderator!
Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen,

Bedankt voor de meterstanden Nadine en dank voor het meedenken Ton! Ik zie dat er al meterstanden van 2 augustus 2014 bij ons bekend zijn, die precies aansluiten op de meterstanden die je hierboven hebt vermeld. Het komt dus gewoon goed!

Wat betreft het versturen van de meterstandenkaart, dit is per e-mail gebeurd. Wellicht is deze onverhoopt toch in je spambox terechtgekomen.

Weet je zo genoeg?

Groet,
Mike, Eneco
Hoi Mike,

Weer perfect terug gekoppeld voor Nadine!

Hoi Nadine,

Goed geregeld he zo?
Nu weet je zeker dat de juiste standen worden verwerkt.
Prettige (werk) dag verder!
Goedemorgen (bijna middag) iedereen!

Helemaal perfect in, dat gaat makkelijk zo!

Het zou inderdaad onverhoopt toch in de spamfolder kunnen zitten.
Wat is het emailadres waarmee jullie de meterstandenkaart doorsturen? Dan kan ik deze toevoegen aan mijn contact personen zodat deze niet meer als spam gezien wordt.

Sturen jullie de jaarnota met hetzelfde adres? Ik heb namelijk aangegeven deze ook per e-mail te ontvangen en zou wel vervelend zijn als deze ook tussen de spam beland (met alle gevolgen van dien :))

Alvast bedankt weer en fijne dag iedereen!

Nadine
Hoi Nadine,

Graag gedaan!
Ja ja zo makkelijk gaat dat hier, zoals ik je voorspelde!

Met deze reactie hoop ik dat Mike dit topic nog even leest en je meldt welk emailadres Eneco precies gebruikt als afzender!

Jij ook een prettige (zonloze) dag!

Reageer