Geen geschat verbruik | Eneco Community
beantwoord

Geen geschat verbruik

  • 7 maart 2018
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Ik zie sinds januari geen geschat verbruik meer op mijn Toon.
Heb de laatste software update en heb ook al de verbinding gereset.

Kan mijn verbruik opnieuw gepusht worden? Ik lees dat ik niet de enige ben met dit probleem.
icon

Beste antwoord door Saida 7 maart 2018, 14:58

Hoi @Peter65,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het ingeschatte verbruik naar jouw Toon toegestuurd. Ook zie ik dat je nog een verouderde softwareversie hebt op Toon. Deze kan je updaten via Menu > Instellingen > Software > Update (naast softwareversie) > Bijwerken (rechts bovenin op Toon).

Veel plezier ermee!
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 3
Badge
Hoi @Peter65,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het ingeschatte verbruik naar jouw Toon toegestuurd. Ook zie ik dat je nog een verouderde softwareversie hebt op Toon. Deze kan je updaten via Menu > Instellingen > Software > Update (naast softwareversie) > Bijwerken (rechts bovenin op Toon).

Veel plezier ermee!
Dank je wel.
Verbruik doet het weer en software weer ge-update

Reageer