Geen bevestiging na doorgeven meterstanden | Eneco Community
beantwoord

Geen bevestiging na doorgeven meterstanden

Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

Vanochtend om ongeveer 08:00 uur de meterstanden doorgegeven maar nog geen bevestigings mail ontvangen met daarin de doorgegeven meterstanden.
Kan dit kloppen?

Mvrgr: G.Notenboom
icon

Beste antwoord door Rodney 12 april 2016, 12:33

Hallo @G. Notenboom,,

Dank voor doorgeven van jouw meterstanden. Hier hoor je inderdaad een bevestiging van te ontvangen, ook niet in jouw spambox terecht gekomen? Ik kan in elk geval zien dat voor stroom 23791kWh laagtarief en 20863kWh hoogtarief en voor gas 12215m³ van je hebben mogen ontvangen.

Hierbij alsnog de bevestiging dus en excuus voor het ongemak! 😉 De jaarnota volgt overigens eind april op basis van de door jou doorgegeven standen.

Groet,

Rodney
Bekijk origineel

18 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo @G. Notenboom,,

Dank voor doorgeven van jouw meterstanden. Hier hoor je inderdaad een bevestiging van te ontvangen, ook niet in jouw spambox terecht gekomen? Ik kan in elk geval zien dat voor stroom 23791kWh laagtarief en 20863kWh hoogtarief en voor gas 12215m³ van je hebben mogen ontvangen.

Hierbij alsnog de bevestiging dus en excuus voor het ongemak! 😉 De jaarnota volgt overigens eind april op basis van de door jou doorgegeven standen.

Groet,

Rodney
Reputatie 5
Badge +3
Ik pas trouwens de titel van deze topic aan naar 'Geen bevestiging na doorgeven meterstanden.', mochten er meer klanten zijn die hier vragen over hebben.
Reputatie 4
Badge +2
Rodney,

Bedankt voor het nakijken en moeite.

Groet Ger Notenboom
Al opgevraagd
Hallo, ik heb twee uur geleden mijn meterstanden doorgegeven maar heb nog geen bevestigingsmail gehad. Klop dat?

Groet S.Flink
Hallo,

Vanochtend de meterstanden doorgegeven maar geen bevestigings mail terug ontvangen.
Kan dit als nog geregeld worden.

Groet P.Huizer
Reputatie 5
Badge +3
Hi @S. Fink en @P. Huizer,

Raar dat de bevestiging uitblijft! Langs welke weg hebben jullie de standen aan ons doorgegeven? Via de e-mail die je hiervoor ontvangt bijvoorbeeld of via de Mijn Eneco app?

Op basis van jullie klantnummers heb ik de ontvangst van de standen nagelopen en ik kan jullie hopelijk geruststellen met de melding dat wij allebei jullie meterstanden in goede orde hebben ontvangen per vandaag.

Groet,

Rodney
Hier ook geen bevestigings e-mail ontvangen na doorgeven meterstanden.
Hopelijk gaat het alsnog goed.
Beste Rodney

Ik heb de standen via de link in de email doorgegeven.

Dank je wel voor het na kijken.

Groet S.Flink
Hallo Rodney,

Ook ik heb via de link in de email de standen doorgegeven.
Wat mij wel op viel was dat mijn email adres om de bevestiging naar mij te sturen bijna niet te lezen was dit stond in heel lichte letters gedrukt.
Ik kon hier ook niets mee doen.

Groet P.Huizer
Reputatie 7
Badge +6
@M. van den Adel, @S. Flink en P. Huizer,

Bedankt voor het doorgeven! Intern gaan we na waar het fout gaat. Gelukkig zijn er geen problemen met de meterstanden, die worden gewoon genoteerd en zie je terug op de jaarnota.
Oké Daniele bedankt voor je reactie.
Hallo,

Ik heb helaas hetzelfde probleem, vorige week al mijn meterstanden doorgegeven maar geen bevestiging ontvangen. Ik heb ook al bij mijn spam gekeken en een bericht gestuurd naar eneco, ik heb momenteel nog geen antwoord. Als ik via de link nog een keer mijn standen wil doorgeven (of via de app) dan geeft hij aan dat dit niet mogelijk is en ik moet bellen om dit te doen.

Aangezien de meterstanden voor de 28e moeten worden doorgegeven hoop ik wellicht via deze weg sneller reactie te krijgen of ze al binnen zijn of nog niet.

Alvast bedankt voor het nakijken!

Groetjes,

Simone
Reputatie 7
Badge +6
@S. Soudant,

De meterstanden hebben we goed binnen gekregen en verwerkt! Rond 1 juni ontvang je de jaarnota.
Gisteren avond meterstanden door gegeven en nog steeds geen bevestiging email gehad , ook niet in spam box
Reputatie 7
Badge +6
Beste R. Bax,

Wel;kom op de community. Vreemd dat je geen bevestiging hebt gehad. Ik heb het voor je nagekeken en de standen zijn door ons verwerkt. wanneer je nog vragen hebt dan ziek ik deze graag verschijnen.

Groet,

Folkert
Hi,

Ik heb ook geen bevestigingsmail gehad.
Heb het ingevoerd via de link in de mail op mijn mobiel, dan gaat hij automatisch door naar de app...
Als ik het nogmaals probeer geeft hij wel aan dat ik het al gedaan heb...

Groet Vera
Reputatie 7
Badge +6
@VeraHoog,

De standen hebben we in goede orde ontvangen en verwerkt!

Reageer