Geen actuele meterstanden in mijn Eneco | Eneco Community
vraag

Geen actuele meterstanden in mijn Eneco

• 26 november 2013
  • 13 reacties
  • 645 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 4 reacties
Goedemorgen,

Sinds kort in bezit van Toon in combinatie van slimme meters, nu echter is de laatst doorgegeven meterstand van 12 November 2013.

Al diverse malen naar eneco gebeld en gemaild maar tot op heden zonder resultaat.

Is er iemand die mij kan vertellen waar ik wel wezen moet om dit opgelost te krijgen

Mvg.

Martin

13 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@FLM,

Welkom op het forum!
Jammer om te vernemen dat de laatste meterstand van 12 november is.
Zoals telefonisch besproken meld ik dit probleem bij de softwareontwikkelaars van Mijn Eneco. Als het probleem is opgelost, laat ik het hier weten.
Gebeld door Eneco.

Kan soms wel een maand duren voordat de meterstanden worden doorgegeven.

Haha leuk dat mijn Eneco 

Werkt voor geen meter.

We zullen het voorlopig zonder meter standen moeten doen.

Waar kan ik de acount van dit forum stoppen.

Een teleurgestelde klant.
Volgens mijn gegevens kan je dit account niet stoppen.
Wel kan je je instellingen wijzigen en heb je nergens meer last van.
Lijkt me in jouw geval een beetje dom, want via jouw topic wordt je nu op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Overigens snap ik dat je teleurgesteld bent, maar ja er kan wel eens iets verkeerd gaan.

Werkt Toon verder goed?
Het werkt nog steeds niet ik snap niet dat dit zo lang moet duren :mad:
Het werkt nog steeds niet ik snap niet dat dit zo lang moet duren :mad:

Volgens mijn gegevens heb je 5 dagen geleden antwoord gehad..............:mad:
Inderdaad maar het werkt nog steeds niet helaas:(
Reputatie 7
Badge +6
@FLM,

We zijn druk bezig met het onderzoek en de oplossing. Het zal nog even duren voordat de meterstanden dagelijks weer inzichtelijk zijn op MijnEneco.
Inderdaad maar het werkt nog steeds niet helaas:(

Zoals je ziet en ik ook bedoelde vergeten ze je echt niet hoor.:o
Dat kan je wel aan Danielle overlaten!
Reputatie 7
Badge +7
mijn Eneco tussenstand slim werkt al zooooo lang niet lekker dat ik het heb opgegeven dat het ooit nog goed komt:rolleyes:
Badge
Slechts vijf maanden geleden al gezegd dat er een oplossing zou komen phhhhtttt.... Eneco is alleen met Toon bezig! Jaagt zo de klanten zonder Toon weg!
mijn Eneco tussenstand slim werkt al zooooo lang niet lekker dat ik het heb opgegeven dat het ooit nog goed komt:rolleyes:

Hoi Jan,

Werd daar enige tijd geleden niet over gemeld dat dat pas in de loop van 2014 zou worden gerealiseerd?
Gelukkig heb je een apart topic gestart, dus ff afwachten wat de reactie van Eneco wordt.
Goedemiddag,

vandaag een mail gehad van Eneco met het overzicht van  mijn verbruik de laaste 2  maanden.

Staat er in:

Meer inzicht uw persoonlijk verbruik van dag tot dag? Activeer uw slimme meter op Mijn Eneco. 

Die werkt al niet meer sinds 12 november hahaha 

dus geen inzicht van dag tot dag.

:mad:

Tja het is een bekend probleem, soms een paar dagen; soms een gemiddelde van een paar dagen.
Sommige zijn er dan ook toe over gegaan om het handmatig bij te houden, dan wel andere partijen in te schakelen.
Mogelijkheden genoeg, helaas het is niet anders....................

Reageer