Foutieve meterstanden | Eneco Community
beantwoord

Foutieve meterstanden

  • 31 januari 2019
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Goedenavond, ik heb helaas foutieve meterstanden ingevuld, kan ik dit ergens nog wijzigen?
icon

Beste antwoord door Brandje 31 januari 2019, 22:56

Kan gebeuren toch?
De meest praktische methode is om de juiste standen met (eventuele teller nrs I en II ) de opname datum hier in je topic op te geven.
Als je klantnummer in je profiel staat dan kan een moderator morgen (wellicht) deze standen in het factuursysteem nog (laten) wijzigen.
Bekijk origineel

1 Reactie

Kan gebeuren toch?
De meest praktische methode is om de juiste standen met (eventuele teller nrs I en II ) de opname datum hier in je topic op te geven.
Als je klantnummer in je profiel staat dan kan een moderator morgen (wellicht) deze standen in het factuursysteem nog (laten) wijzigen.

Reageer