Foutieve beginstanden | Eneco Community
beantwoord

Foutieve beginstanden

• 2 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Hierbij stuur ik de juiste beginstanden (tevens ook bewijs)van mijn elektra en water.
Mijn jaarnota is gebaseerd op geschatte cijfers
Hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en hoor graag van u terug.
Vriendelijke groet

G.A. Dalnoot

Klantnummer: ‭‬
icon

Beste antwoord door Danielle 3 oktober 2017, 13:39

@G.A. Dalnoot,

Dank voor het doorgeven van de meterstanden. Deze standen komen overeen met de werkelijke standen van augustus 2015.Weet je of die woning meer dan een jaar heeft leeg gestaan totdat jij er in kwam? Heb je nog een opleverrapport of kun je de e-mail doorsturen via webcare@eneco.com met mijn naam in het onderwerp? Dan onderzoek ik het verder.
De e-mail als afbeelding heb ik verwijderd aangezien er contactgegevens in staan wat niet van toepassing is hier op het forum en wat niet openbaar hoeft te zijn. Zo ook heb ik je klantnummer verwijderd wegens privacyredenen.
Bekijk origineel

3 Reacties

Water? Bedoel je geen gas?

Je gevens zijn bij Eneco bekend; ik zou ivm je privacy deze gegevens verwijderen.
Je hebt nog 15 minuten, daarna kan het niet meer.
Ja gas idd.
Thnx voor de info
Reputatie 7
Badge +6
@G.A. Dalnoot,

Dank voor het doorgeven van de meterstanden. Deze standen komen overeen met de werkelijke standen van augustus 2015.Weet je of die woning meer dan een jaar heeft leeg gestaan totdat jij er in kwam? Heb je nog een opleverrapport of kun je de e-mail doorsturen via webcare@eneco.com met mijn naam in het onderwerp? Dan onderzoek ik het verder.
De e-mail als afbeelding heb ik verwijderd aangezien er contactgegevens in staan wat niet van toepassing is hier op het forum en wat niet openbaar hoeft te zijn. Zo ook heb ik je klantnummer verwijderd wegens privacyredenen.

Reageer